news-background
news-background

اندرو استنتون کارگردان WALL-E فیلم Toy Story 5 را می‌سازد

«پیتر داکتر» مدیر ارشد هنری پیکسار جمعه گذشته پیش از مراسم اکران ویژه «وارونه ۲» (Inside Out 2) تأیید می‌کند که «اندرو استنتون» فیلم «داستان اسباب بازی ۵» (Toy Story 5) را کارگردانی می‌کند.

استنتون سابقه کارگردانی «در جست‌وجوی نمو» (Finding Nemo) و «وال-ای» (WALL-E) را دارد و فیلمنامه هشت فیلم پیکسار از جمله «داستان اسباب بازی» اول و دوم را به نگارش درآورده است. او در سال ۲۰۱۲ از انیمیشن‌سازی فاصله گرفت تا «جان کارتر» (John Carter) را بسازد اما آن فیلم با شکست تجاری روبرو شد. فیلم بعدی این فیلمساز «در یک چشم به هم زدن» (In the Blink of An Eye) است که پاییز آینده پخش می‌شود. او دو فیلم لایو-اکشن علمی-تخیلی با عناوین «تپانچه» (Revolver) و «رئیس فضانورد» (Chairman Spaceman) را در دست ساخت دارد.

پیکسار و دیزنی پس از پایان سه‌گانه «داستان اسباب‌بازی» که از نگاه بسیاری «بی‌نقص» بود، نه تنها یک دنباله دیگر بلکه اسپین‌آف «لایت‌یر» (Lightyear) را ساختند. «باب آیگر» مدیر عامل فعلی دیزنی پیش‌تر گفته بود که این کمپانی چند سال به تولید دنباله رو می‌آورد.

از داستان قسمت پنجم «داستان اسباب بازی ۵» جزئیاتی فاش نشده اما «دیزاینسایدر» تأیید کرده است که «تام هنکس» و «تیم آلن» برای صداپیشگی در نقش‌های وودی و باز بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید