news-background
news-background

سریال Tokyo Vice پس از دو فصل کنسل شد

فصل سوم «توکیو وایس» در مکس ساخته نمی‌شود.

سریال «توکیو وایس» (Tokyo Vice) برای فصل سوم بازنخواهد گشت. پلتفرم مکس شنبه این هفته تأیید کرد که این سریال به تهیه‌کنندگی «مایکل مان» پس از دو فصل کنسل شده است.

این سریال داستانی در اواخر دهه ۱۹۹۰ روایت می‌کند و سرگذشت یک ژورنالیست جویای نام آمریکایی در ژاپن را پی می‌گیرد. در حالی که این آمریکایی در تلاش است بهترین باشد، خود را بیشتر و بیشتر در دنیای زیرزمینی جرم و جنایت غرق شده می‌بیند. «انسل الگورت» در این سریال مقابل «کن واتانابه»، «ریچل کلر»، «الا رامف»، و «توموشیا یاماشیتا» نقش ژورنالیست آمریکایی را می‌کند. «جی.تی. راجرز» نویسنده و خالق این سریال و مان کارگردان اپیزود اول آن بود. دیگر کارگردانان سریال در فصل اول که آوریل ۲۰۲۲ پخش شد «دستین دنیل کرتون»، «یوسوکه کوبوزوکا» و «میکی مایا» بوده‌اند.

راجرز و «آلن پول» کارگردان سریال با انتشار بیانیه‌ای می‌گویند: «در پنج سال گذشته مکس اطمینان پیدا کرد که ما داستان خود را روایت می‌کنیم. آن‌ها از ما حمایت کامل به عمل آوردند. نه تنها به ما فرصت ساختن این دو فصل را دادند، بلکه وقتی می‌خواستیم فصل اول را با یک گره داستانی به پایان برسانیم و وقتی درخواست دو اپیزود بیشتر کردیم تا بتوانیم به آن شکلی که جی.تی متصور شده بود هواپیما را به زمین بنشانیم موافقت کردند.»

فصل اول «توکیو وایس» در سال ۲۰۲۲ و فصل دوم ۸ فوریه پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید