news-background
news-background

جنیفر انیستون می‌گوید لیسا کودرو از خنده‌های تماشاگران Friends در استودیو بیزار بوده است

«جنیفر انیستون» می‌گوید «لیسا کودرو» از خنده تماشاگران حاضر در استودیوی فیلمبرداری «دوستان» (Friends) بیزار بوده است. انیستون هفته پیش در مصاحبه با «کوئینتا برانسون» بازیگر و نویسنده سریال «ابتدایی ابت» (Abbott Elementary) برای «ورایتی» برخی از خاطراتش از تولید سیت‌کام «دوستان» که اولین فصل آن سی سال قبل پخش شد را به یاد آورده است.

انیستون یکی از خاطراتش را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «من و متیو پری جایی ناهار می‌خوردیم و می‌دانستیم که لیسا [کودرو] موهایش را رنگ می‌کند. این بود که به سالن آرایش رفتیم و من دزدکی وارد شدم - موهایش را در سینک می‌شستند و من سر لوله آب را از آن مردی که قرار بود این کار را بکند گرفتم و شروع کردم به شستن موهایش. از کنترل خارج شد و بخت یاری نکرد. اما هیجانی که داشتیم، حس می‌کنم همین دیروز بود.»

انیستون در بخش دیگری از مصاحبه وقتی از او پرسیده می‌شود که دیدن سریال «دوستان» امروز چه حسی دارد شروع می‌کند به گریه کردن: «حالم خوب است. این اشک شوق است.»

او در ادامه خاطره دیگری از بیزاری کودرو از خنده تماشاگران حاضر در استودیوی فیلمبرداری سریال به یاد می‌آورد:‌ «لیسا کودرو، در ضمن، از خنده مخاطبین بیزار بود.» برانسون می‌پرسد: «واقعاً؟» انیستون به شوخی می‌گوید: «می‌گفت: «هنوز حرفم تمام نشده! آنقدر خنده‌دار نیست!»»

انیستون می‌گوید از سریال «دوستان» فقط خاطرات خوش باقی مانده: «اینکه ماندگاری طولانی و شگفت‌انگیزی داشته و هنوز برای مردم ارزش زیادی دارد یکی از بزرگترین موهبت‌هایی است که همه ما پنج نفر - هر شش نفر - هرگز تصورش را نمی‌کردیم.»

پری اکتبر سال گذشته در ۵۴ سالگی درگذشت و چند ماه بعد علت مرگ او «تأثیر کتامین» گزارش شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید