news-background
news-background

تیزر تلویزیونی جدید Deadpool & Wolverine: اولین تصویر از Lady Deadpool

تیزر جدید فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) اولین تصویر رسمی از «لیدی ددپول» (Lady Deadpool) را رونمایی می‌کند. «هیو جکمن» و «رایان رینولدز» این تیزر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. جکمن می‌نویسد:‌ «من پشت او را می‌خارانم. او از پشت به من خنجر می‌زند.» رینولدز می‌گوید: «امیدوارم همه دست کم یک بار در عمرشان با بهترین دوستشان همکاری کنند. می‌دانم که نمی‌توانم صبر کنم تا بالأخره این کار را بکنم.»

«لیدی ددپول» یا «واندا ویلسون» یکی از شخصیت‌هایی است که هواداران مارول مدت‌هاست انتظار دیدنش را دارند و بسیاری از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی گمانه‌زنی می‌کنند که بازیگر این نقش «تیلور سوئیفت» یا «بلیک لایولی» همسر رینولدز باشد. اما «لیدی ددپول» فقط یکی از شخصیت‌هایی است که انتظار می‌رود در این فیلم ظاهر شوند. علاوه بر او اساساً تمامی شخصیت‌های دنیای «ایکس-من» (X-Men) ممکن است در مقطعی از فیلم دیده شوند.

«شان لوی» کارگردان فیلم پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» درباره نقش‌های کوتاه احتمالی گفته بود: «می‌توانم بگویم که ما با یک فهرست از شخصیت‌های مطلوب شروع نکردیم. از روزی که شروع کردیم به شکل دادن قصه «ددپول و ولورین»، اجازه دادیم داستان بر شخصیت‌ها تحمیل شود، نه به عکس. آرون [استنفورد] و بازگشت او در نقش پایرو نتیجه آن بود، و درباره همه شخصیت‌هایی که رد فیلم خواهید دید صدق می‌کند.»

«رایان رینولدز» در «ددپول و ولورین» نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» نقش «پیتر»، و «اما کورین» در نقش «کاساندرا نووا» بازی می‌کنند. «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول ۳» بازمی‌گردند و به «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) در نقش «پارادوکس» می‌پیوندند. «لزلی آگمز» در نقش «بلایند ای‌آی»، «کاران سانی» در نقش «دوپیندر»، «بریانا هیدبراند» در نقش «نگاسونیک تینیج وارهد»، و «لوئیس تن» در نقش «شتراستار» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده است که در قسمت سوم حضور ندارد.

«ددپول و ولورین» به نویسندگی رینولدز، «رت ریس»، «پل ورنیک»، «زب ولز» و «شان لوی» ۲۶ ژوئیه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید