news-background
news-background

خط و نشان استیو کارل برای مارول و دی‌سی با معرفی «مگا مینیون‌ها» در Despicable Me 4

«استیو کارل» در ویدیوی تبلیغاتی جدید فیلم انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» (Despicable Me 4) برای مارول، دی‌سی و «دووین جانسون» بازیگر فیلم «بلک آدام» (Black Adam) خط و نشان می‌کشد.

کارل که در این چندگانه برای نقش «گرو» صداپیشگی می‌کند، در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی قسمت چهارم منتشر شده «مگاورس» (Megaverse) استودیوی ایلومینیشن را معرفی می‌کند. صفحه توئیتر استودیوی با انتشار این ویدیو می‌نویسد: «سلسه مراتب قدرت در دنیای ایلومینیشن به زودی تغییر می‌کند.»

این توئیت ارجاعی است به جمله تبلیغاتی «دووین جانسون» پیش از اکران «بلک آدام» که گفته بود: «سلسه مراتب قدرت در دی‌سی به زودی تغییر می‌کند.» برنامه‌های جانسون برای تولید «بلک آدام ۲» و رویارو کردن «بلک آدام» با «سوپرمن» با بازی «هنری کویل» با این حال با ورود «جیمز گان» به دی‌سی لغو شد.

کارل در این ویدیو با «دنیای سینمایی مارول» شوخی می‌کند و می‌گوید «مگاورس» از ۵۰ فیلم و سریال تشکیل شده که تا ۱۰۰ سال آینده پخش خواهد شد. او «مگا مینیون‌ها» را معرفی می‌کند که در ظاهر پاسخ ایلومینیشن به «انتقام‌جویان» (Avengers) و «لیگ عدالت» (Justice League) مارول و دی‌سی است.

بازیگر سریال «اداره» (The Office) می‌گوید: «تا امروز احتمالاً درباره مگا مینیون‌ها شنیده‌اید. پنج مینیون با قدرت‌های بی‌مانند و مسئولیت‌پذیری صفر. اما «من نفرت‌انگیز ۴» فقط یک شروع است. «مگاورس» ایلومینیشن را معرفی می‌کنم. پنجاه داستان به هم پیوسته مگا مینیون که بدون تردید تا یکصد سال آینده در مدیوم‌های مختلف مرتباً منتشر می‌شوند. از شروعشان با «من نفرت‌انگیز ۴»، مگا مینیون‌ها مسیری از سینما تا تلویزیون، از آینده حال تا حال گذشته، و از تئاتر‌های برادوی تا زمین اسکیت روی یخ جکسون‌ویل فلوریدا... هیجان‌انگیز... باید باشد!»

گرو به صداپیشگی «استیو کارل» در این قسمت با دشمن جدیدی به نام «ماکسین لو مال» با صداپیشگی «ویل فرل» و دوست دخترش «ولنتینا» با صداپیشگی «سوفیا ورگارا» تقابل می‌کند. «جویی کینگ»، «استیون کولبر» و «کلویی فینمان» دیگر صداپیشگان جدید چندگانه خواهند بود. «کریستن ویگ»، «پی‌یر کافین»، «میراندا کاسگروو»، و «استیون کوگان» برای صداپیشگی در این دنباله بازمی‌گردند. «کریس رناد» که دو قسمت اول «من نفرت‌انگیز» را در کارنامه دارد به همراه «پاتریک دلج» قسمت چهارم را کارگردانی کرده و «مایک وایت» نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

اکران «من نفرت‌انگیز ۴» در سالن‌های سینما از ۲ ژوئیه شروع خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید