news-background
news-background

فروش ۱۰۴ میلیون دلاری Bad Boys: Ride Or Die در هفته اول

به‌روزرسانی یکشنبه: «پسران بد: بران یا بمیر» (Bad Boys: Ride Or Die) سونی به فروش افتتاحیه داخلی ۵۶ میلیون دلاری و افتتاحیه جهانی ۱۰۴.۶ میلیون دلاری رسید. این  اکشن کمدی با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» به این ترتیب به اولین فیلم تابستان سال ۲۰۲۴ تبدیل شد که فراتر از انتظار ظاهر می‌شود. از سوی دیگر اسمیت پس از سیلی اسکار سال ۲۰۲۲ رسماً به هالیوود برمی‌گردد.

حدود ۴۴ درصد از مخاطبین «بران یا بمیر» را افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله و ۴۴ درصد افراد آفریقایی تبار تشکیل می‌دهند. برای این فیلم که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شده در ابتدا افتتاحیه ۴۸ تا ۵۰ میلیون دلاری و سپس ۳۰ میلیون دلاری پیش‌بینی می‌شد اما در نهایت فراتر از انتظارات عمل کرد. «پسران بد ۴» علاوه بر این پس از «قلمرو سیاره میمون‌ها» (Kingdom of the Planet of the Apes) که ۵۸ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی فروخت دومین فیلم پرفروش تابستان امسال در هفته اول لقب می‌گیرد.

فروش جهانی «پسران بد ۴» در خارج از مرزهای آمریکا به ۴۸.۶ میلیون دلار رسیده که ۵۸ درصد بهتر از «فیوریوسا» (Furoisa: A Mad Max Saga) است. قسمت سوم «پسران بد» (Bad Boys for Life) چند هفته پیش از پاندمی اکران شد و ۶۲ میلیون دلار در هفته اول و ۴۲۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

در قسمت چهارم «پسران بد» شخصیت «کاپیتان کنراد هاوارد» با بازی «جو پانتولیانو» به کمک «مایک لوری» با بازی اسمیت و «مارکوس برنت» با بازی لارنس یا «پسران بد» احتیاج پیدا می‌کند تا بی‌گناهی خود را به اثبات برساند. «عادل العربی» و «بلال فلاح» که «پسران بد برای همیشه» را کارگردانی کرده بودند برای قسمت چهارم بازخواهند گشت.

«فیلم گارفیلد» (The Garfield Movie) این هفته ۱۰ میلیون دلار در آمریکا و ۱۵.۳ میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی فروخت و به ۲۰۰ میلیون دلار نزدیک شد. این فیلم بدون احتساب هزینه‌های بازاریابی با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

فیلم کمدی فانتزی «کاش» (IF) به کارگردانی «جان کرازینسکی» و بازی «رایان رینولدز» با ۸ میلیون دلار در رتبه سوم قرار گرفته و از ۱۶۰ میلیون دلار عبور کرده است. فیلم تریلر فراطبیعی «نظاره‌گران» (The Watchers) ساخته «ایشانا شیامالان» با فروش ۷ میلیون دلاری در رتبه چهارم است.

به‌روزرسانی شنبه: «پسران بد: بران یا بمیر» (Bad Boys: Ride Or Die) استودیوی سونی در روز اول اکران ۲۱.۶ میلیون دلار فروخته و به سمت افتتاحیه داخلی ۵۳ میلیون دلاری حرکت می‌کند. برای این فیلم در ابتدا فروش ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلاری پیش‌بینی می‌شد اما چند روز پیش از اکران برآوردها نشان می‌دادند که این دنباله با بازی «مارتین لارنس» و «ویل اسمیت» انتظارات را برآورده نمی‌کند. با این حال برآوردهای اولیه در نهایت درست از آب درآمدند.

«پسران بد ۴» از مخاطبین نمره A- «سینمااسکور» و امتیاز ۹۰ درصد «پست‌ترک» دریافت کرده و ۸۴ درصد از سینماروها دیدن این فیلم را توصیه می‌کنند. هر سه قسمت قبلی این چندگانه نمره مشابهی از مخاطبین دریافت کرده بودند. بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها حدود ۵۸ درصد از خریداران بلیت این فیلم افراد زیر ۳۵ ساله، ۴۲ درصد آفریقایی تبار، ۳۰ درصد اروپایی تبار، ۱۸ درصد لاتین تبار، و ۱۰ درصد آسیایی تبارند.

«رلیش‌میکس» گزارش می‌دهد که بسیاری از مخاطبین اسمیت را پس از سیلی اسکار بخشیده‌اند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «خوشحالم که ویل اسمیت برگشته. فیلم‌های اکشن او هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند.» دیگری می‌گوید: «قسمت قبلی متوسط بود، اما این یکی به نظر «پسران بد» خیلی بهتری به نظر می‌رسد.»

«فیلم گارفیلد» سونی با ۱۰.۳ میلیون دلار در هفته سوم به رتبه دوم می‌رسد. این ریبوت به زودی از فروش ۷۵ میلیون دلاری فیلم سال ۲۰۰۴ عبور خواهد کرد. فیلم «نظاره‌گران» (The Watchers) با ۷ میلیون دلار در هفته اول به دنبال رتبه سوم است. این فیلم امتیاز ۵۵ درصد «پست‌ترک» دریافت کرده و ۳۶ درصد دیدنش را توصیه می‌کنند. حدود ۴۵ درصد از خریداران بلیت این فیلم اروپایی تبار، ۲۶ درصد لاتین تبار، ۱۸ درصد آفریقایی تبار، و ۱۱ درصد از سایر نژادها بودند.

فیلم «پسران بد ۴»‌ از پنجشنبه شب در سینماهای آمریکا اکران شده است.

«پسران بد: بران یا بمیر» (Bad Boys: Ride Or Die) استودیوی سونی که رده سنی بزرگسال دریافت کرده از پنجشنبه گذشته در سینماهای آمریکا اکران شده و ۵.۹ میلیون دلار فروخته است. این فروش فقط ۸ درصد با افتتاحیه فیلم پرفروش «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Live) در سال ۲۰۲۰ فاصله دارد.

این دنباله در حالی اکران می‌شود که فصل سینمایی تابستان پس از «مرد ساده لوح» (The Fall Guy) و «فیوریوسا» (Furiosa) شروع ناامیدکننده‌ای داشت. اما سینماروها از «پسران بد ۴» استقبال کرده‌اند و به آن امتیاز ۵ ستاره و ۸۸ درصد «پست‌ترک» و ۹۷ درصد «راتن تومیتوز» داده‌اند.

«ددلاین» گزارش داده است که ۳۶ درصد از خریداران بلیت «پسران بد ۴» با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» آفریقایی تبار‌، ۲۹ درصد اسپانیایی تبار، ۲۰ درصد اروپای تبار و ۱۰ درصد آسیایی تبارند. مردان بالاتر از ۲۵ ساله ۴۰ درصد از بینندگان این دنباله را تشکیل می‌دهند در حالی که ۳۸ درصد از مخاطبین فیلم زنان بالاتر از ۲۵ ساله‌اند.

قسمت سوم «پسران بد» در روز اول اکران نزدیک به ۲۴ میلیون دلار و در افتتاحیه داخلی ۶۲.۵ میلیون دلار فروخت اما آن فیلم ۱۷ سال پس از قسمت دوم و در آخر هفته «مارتین لوتر کینگ» اکران می‌شد. «پسران بد ۴» در بهترین حالت به فروش افتتاحیه ۴۰ میلیون دلاری نزدیک خواهد شد.

فیلم «نظاره‌گران» (The Watchers) به کارگردانی «ایشانا شیامالان» و بازی «داکوتا فنینگ» در بیش از ۳۰۰۰ سالن سینما اکران شده و در پیش‌نمایش‌ها ۱ میلیون دلار فروخته است. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت نکرده و امتیازش در «راتن تومیتوز» به ۲۹ درصد می‌رسد. مخاطبین از سوی دیگر به فیلم دختر «ام. نایت شیامالان» امتیاز ۱ و نیم ستاره داده‌اند. حدود ۳۶ درصد از خریداران بلیت این فیلم مردان بالاتر از ۲۵ ساله، ۲۴ درصد زنان زیر ۲۵ ساله، ۲۰ درصد زنان بالاتر از ۲۵ ساله و ۲۰ درصد مردان زیر ۲۵ ساله‌اند. انتظار می‌رود این فیلم افتتاحیه داخلی ۸ تا ۱۰ میلیون دلاری را ثبت کند.

«فیلم گارفیلد» (Garfield Movie) سونی در دومین هفته اکران به دنبال آخر هفته ۲۱ میلیون دلار و رتبه اول و «کاش» (IF) با ۱۶ میلیون دلار در پی رسیدن به رتبه دوم است. «فیوریوسا» به کارگردانی «جرج میلر» از سوی دیگر در دومین سومین هفته اکران کمتر از ۱۶ میلیون دلار فروش می‌کند و در رده سوم قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید