news-background
news-background

اولین تصاویر از انیمیشن‌های Twists و Motel Transylvania نتفلیکس؛ تیزر Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl

نتفلیکس روز گذشته اهالی رسانه را به هالیوود دعوت کرد تا از فیلم‌ها و سریال‌های انیمیشن جدیدش رونمایی کند. این پلتفرم استریم اعلام کرد که چندگانه «هتل ترنسیلوانیا» (Hotel Transylvania) به سریالی موسوم به «متل ترنسیلوانیا» (Motel Transylvania) تبدیل شده و فیلم انیمیشن «طلسم‌شده» (Spellbound) استودیوی اسکای‌دنس در فصل پاییز پخش خواهد شد.

از سوی دیگر سریال‌های دیگری بر اساس «شکارچیان روح» (Ghostbusters) و «ماینکرفت» (Minecraft) ساخته می‌شود. نتفلیکس اولین تصویر از سریال «سپیده‌دم خدایان» (Twilight of the Gods) که انیمیشن آن نامطلوب گزارش شده رونمایی کرده است.

در این رویداد فاش شد که «تیموتی اولیفانت» در سریال انیمیشن «نابودگر صفر» (Terminator Zero) در نقش «نابودگر» صداپیشگی می‌کند. این سریال قرار است ۲۹ اوت از نتفلیکس پخش شود. نتفلیکس سریال انیمه «نابودگر صفر» را ۲۹ اوت پخش می‌کند.

داستان «نابودگر صفر» در آینده‌ای نزدیک قرار داده شده و نبرد میان چند انسان باقی مانده و ارتش ماشین‌ها را روایت می‌کند. هوش مصنوعی موسوم به «اسکای‌نت» به خودآگاهی رسیده و جنگ با انسان‌ها را شروع کرده اما سربازی به گذشته و سال ۱۹۹۷ فرستاده می‌شود تا سرنوشت بشر را تغییر دهد. این زن در آن سال باید از دانشمندی به نام «مالکم لی» محافظت کند که در حال کار بر روی یک هوش مصنوعی جدید و مکمل برای «اسکای‌نت» است.

نتفلیکس تولید فیلم جدید «والاس و گرومیت»‌ (Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl) را تأیید کرده رونمایی کرده است. این فیلم که کریس آینده از بیبی‌سی و زمستان ۲۰۲۵ از نتفلیکس پخش خواهد شد را «نیک پارک» و «مرلین کراسینگهام» کارگردانی کرده‌اند.

فیلم جدید بر ترس‌های مدرن ناشی از اتوماسیون و نگرانی گرومیت از استقلال بیش از حد والاس در اختراعاتش تمرکز می‌کند. وقتی والاس یک «نوم هوشمند» اختراع می‌کند که ذهنی در حال تکامل دارد، گرومیت باید با نیروهای شیطانی مبارزه کند تا والاس به روزی نیفتد که دیگر نتواند اختراع کند. «بن وایت‌هد»، «پیتر کی»، «لورن پاتل»، «ریس شیراسمیت»، «دایان مورگان» و «لنی هنری» از جمله صداپیشگان فیلم خواهند بود. «مارک برتون» نویسنده فیلمنامه و به همراه پارک و «ریچارد بیک» تهیه‌کننده پروژه است.

فیلم بلند انیمیشن دیگر نتفلیکس «توئیت‌ها» (Twits) به کارگردانی «فیل جانستون» (Ralph Breaks the Internet) با صداپیشگی «ناتالی پورتمن»، «امیلیا کلارک»، «مارگو مارتیندیل» و «جانی دیوس» خواهد بود. جانستون فیلمنامه «توئیت‌ها» را با همکاری «مگ فاورو» به نگارش درآورده در حالی که «کیتی شاناهان» و «تاد کونجان دمونگ» دیگر کارگردانان فیلم خواهند بود.

این فیلم آقا و خانم توئیت را دنبال می‌کند که بدبوترین، بدجنس‌ترین و بی‌ریخت‌ترین آدم‌های دنیا هستند و احمقانه‌ترین، خطرناک‌ترین و تهوع‌آورترین شهر بازی دنیا موسوم به توئیت‌لندیا را مدیریت می‌کنند. اما وقتی در شهر خود به قدرت می‌رسند، دو یتیم شجاع و خانواده‌ای از حیوانات جادویی باید شهر را از چنگ آن‌ها نجات دهند.  

نتفلیکس می‌گوید شخصیت‌های دراکولا و میویس سال آینده به «متل ترنسیلوانیا» برمی‌گردند. این سریال پس از اکران چهار فیلم بلند «هتل ترنسیلوانای» با صداپیشگی «آدام سندلر» در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود. صداپیشگان سریال معرفی نشده‌اند اما انتظار می‌رود «آدام سندلر» و «سلنا گومز» نقش‌های قبلی خود را تکرار کنند. سندلر در قسمت چهارم فیلم نقش خود را به «برایان هال» سپرد. «استیو بوشمی»، «دیوید اسپید» و «کوین جیمز» دیگر صداپیشگان چندگانه سینمایی بودند.

«متل ترنسیلوانیا» رویدادهیا فیلم‌های «هتل ترنسیلوانیا» را پی می‌گیرد و بر روی رابطه پدر و دختری دراکولا و میویس تمرکز می‌کند. این دو در سریال به صحرای کالیفرنیا می‌روند و پناهگاه دیگری برای هیولاها و انسان‌ها می‌سازند.

از سوی دیگر در نسخه انگلیسی فیلم «خیالی» (The Imaginary) به کارگردانی «یوشیوکی موموسه» که پیش‌تر در ژاپن اکران شده «هیلی آت‌ول»، «جرمی سوئیفت» و «کان پن» صداپیشگی خواهند کرد. این فیلم ۵ ژوئیه پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید