news-background
news-background

رمان جدید Hunger Games در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

«سوزان کالینز» اعلام کرد که رمان جدید «عطش مبارزه» (Hunger Games) با عنوان «طلوع مراسم درو» (Sunrise on the Reaping) در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

او در مصاحبه با «آسوشیتد پرس» می‌گوید رمان پنجم «عطش مبارزه» پیش‌درآمدی برای سه‌گانه اول است و به ۴۰ سال پس از رویدادهای «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Ballad of Songbirds and Snakes) می‌رود که اقتباس سینمایی از آن سال گذشته اکران شد. داستان «طلوع مراسم درو» با پنجاهمین دوره «عطش مبارزه» شروع می‌شود و شخصیت «هیمیچ ابرناتی» را دنبال می‌کند که در فیلم‌های قبلی «وودی هارلسون» نقش او را بازی کرد. این شخصیت «عطش مبارزه» هفتاد و چهارم مربی کتنیس و پیتا می‌شود.

کالینز می‌گوید: «برای «طلوع مراسم درو» از مفهوم اطاعت مطلق «دیوید هیوم» الهام گرفتم و به گفته او «سهولت حکومت عده‌ای قلیل بر عده‌ای کثیر.» داستان علاوه بر این وقف بررسی عمیق‌تر استفاده از پروپاگاندا و قدرت کسانی که روایت‌ها را می‌سازند شده است.» این پرسش که «آیا واقعی است یا نه؟» هر روز برای من اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.»

استودییو لاینزگیت از سوی دیگر اعلام کرده است که اقتباس سینمایی از «طلوع مراسم درو» در دست ساخت است و ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. «فرانسیس لارنس» در حال مذاکره است تا برای کارگردانی فیلم به دنیای «عطش مبارزه» بازگردد.

فیلم «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» با بازی «ریچل زگلر» و «تام بلایث» پاییز گذشته اکران شد و ۳۳۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. رمان سه‌گانه «عطش مبارزه» به چهار فیلم با بازی «جنیفر لارنس» تبدیل شد. تمامی فیلم‌های این چندگانه تا امروز بیش از ۳.۳ میلیارد دلار برای لاینزگیت فروش کرده‌اند.

کتاب «طلوع مراسم درو» ۱۸ مارس ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید