news-background
news-background

فیلم Atlas جنیفر لوپز با وجود نقدهای منفی به ۶۰ میلیون بیننده رسید

فیلم «اطلس» (Atlas) «جنیفر لوپز» به‌رغم دریافت نقدهای منفی رکورد ۶۰ میلیون بیننده را ثبت کرد و برای دومین هفته متوالی در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی نتفلیکس قرار گرفت. او در دو سال گذشته چهار مرتبه با فیلم‌های «مادر» (The Mother) در نتفلیکس و «این منم حالا» (This Is Me Now: A Love Story) و «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) در پرایم ویدیو به رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های یک پلتفرم استریم راه پیدا کرده است. لوپز در حالی این رکوردها را ثبت کرده که امتیاز «اطلس» در «راتن تومیتوز» به ۲۰ درصد می‌رسد.

او از سوی دیگر تابستان دلچسبی را نمی‌گذراند و تور کنسرت خود را برای «بودن در کنار فرزندان، خانواده، و دوستان نزدیک» لغو کرده هرچند پیش‌تر گزارش شده بود که میزان فروش بلیت این کنسرت‌ها انتظارات را برآورده نکرده است.

فیلم «مادر» نتفلیکس با ۱۳۶.۴ میلیون بیننده در سراسر دنیا به فهرست ده عنوان سینمایی پربیننده تاریخ نتفلیکس رسید و پربیننده‌ترین فیلم سال گذشته در این پلتفرم بود. «اطلس» در دو روز اول بیش از ۲۸ میلیون بیننده داشت.

داستان فیلم در مورد یک تحلیل‌گر داده به نام «اطلس شپرد» است که برای نجات انسان از یک هوش مصنوعی که فکر می‌کند تنها راه پایان جنگ انقراض بشر است می‌جنگد. «اطلس» برای کنار زدن این هوش مصنوعی باید کاری کند که بیش از هرچیز از آن می‌ترسد – همکاری با یک هوش مصنوعی دیگر. «سیمو لیو»، «استرلینگ کی. براون»، «گرگوری جیمز کوهان»، «آبراهام پاپولا»، «لانا پاریلا» و «مارک استرانگ» دیگر بازیگران فیلم بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید