news-background
news-background

ماریون کوتیار به فصل چهارم The Morning Show پیوست

«ماریون کوتیار» در فصل چهارم سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اپل تی‌وی+ به «جنیفر انیستون» و «ریس ویترسپون» پیوست. او در این فصل نقش شخصیتی به نام «سلین دومون» را بازی می‌کند که یک اپراتور اروپایی است. «بیلی کروداپ»، «جان هم»، «مارک دوپلاس»، «نستور کاربونل»، «کارن پیتمن»، «گرتا لی» و «نیکول بهاری» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

«برنامه صبحگاهی» زندگی سازندگان برنامه‌های خبری تلویزیون را به تصویر می‌کشد و دو مجری را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند مردم آمریکا را از خواب بیدار کنند. در فصل سوم الکس با بازی انیستون مانع فروش شبکه یو‌بی‌ای به یک کمپانی تکنولوژی شد اما به نظر می‌رسد که این شبکه برای بقا باید با کمپانی دیگری ادغام شود. «شارلوت استوت» که با اپل تی‌وی+ قراردادی چند-ساله امضاء کرده شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

کوتیار دومین بازیگر فرانسوی برنده اسکار تاریخ و اولین بازیگر فرانسوی برنده اسکار تاریخ در بخش بهترین بازیگری در سال ۲۰۱۸ برای فیلم «زندگی صورتی»‌ (La Vie En Rose) بود. او نامزد جایزه سزار بهترین بازیگری شده و امسال در فیلم «لی» (Lee) مقابل «کیت وینسلت»، «جود لا»، «آندریا رایزبرو» و «جاش اوکانر» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید