news-background
news-background

دیوید لینچ یک آلبوم و موزیک ویدیو با همکاری کریستابل ستاره Twin Peaks منتشر می‌کند

«دیوید لینچ» اعلام کرد که آلبوم جدیدی با عنوان «خاطرات سلفنی» (Cellophane Memories) با همکاری «کریستابل» ستاره «توئین پیکس» (Twin Peaks) منتشر خواهد کرد. این فیلمساز می‌گوید مشاهده «نوری درخشان» بر فراز درختان بلند یک جنگل در گردشی شبانه الهام‌بخش خلق این آثار شده است.

لینچ به یاد می‌آورد که آن نور به «آهنگ صدای کریستابل» تبدیل شده و «رازی» را برایش افشا کرده است. این دو با اعلام این همکاری ترانه‌ای تحت عنوان «عشق ابدی والا» (Sublime Eternal Love) و ویدیویی به کارگردانی لینچ را منتشر کرده‌اند.

«کریستابل» در بخشی از این ترانه می‌خواند: «او افتاد و گریست... فراخواند و گریست... گریست برای دریافتن... و اصوات موسیقی شد.» او در سه نسخه از خودش نشان داده می‌شود و در هر نسخه او جمله‌ای متفاوت اما هماهنگ با دو نسخه دیگر را می‌خوانند.

لینچ ۷۸ ساله و «کریستابل» ۴۶ ساله پیش‌تر دو آلبوم دیگر با همکاری یکدیگر ساخته بودند. خواننده و بازیگر اهل تگزاس علاوه بر این در «توئین پیکس: بازگشت» نقش مأمور «تمی پرستون» را بازی کرده است.

کارگردان «جاده مالهالند» (Mulholland Drive) پیش‌تر وعده داده بود که «چیزی برای دیدن و شنیدن» در راه است. «خاطرات سلفنی» ۲ اوت منتشر خواهد شد.

فهرست قطعات آلبوم:

1. “She Knew” 2. “The Sky Falls” 3. “You Know The Rest” 4. “So Much Love” 5. “Two Lovers Kiss” 6. “The Answers to the Questions” 7. “With Small Animals” 8. “Reflections in a Blade” 9. “Dance of Light” 10. “Sublime Eternal Love”

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید