news-background
news-background

پل جیاماتی در نسخه تلویزیونی Hostel

«پل جیاماتی» در نسخه تلویزیونی فیلم هارر «مسافرخانه» (Hostel) به کارگردانی «الی راث» مقابل دوربین می‌رود. این پروژه در استودیوی فیفث سیزن در دست ساخت است که سابقه تولید سریال «جداسازی» (Severance) را دارد اما شبکه پخش‌کننده آن نامشخص است. راث نویسنده و کارگردان سریال است و با «کریس بریگز» تهیه‌کننده فیلم همکاری می‌کند.

فیلم «مسافرخانه» در سال ۲۰۰۵ اکران شد و با دو دنباله ادامه پیدا کرد. داستان فیلم چند توریست آمریکایی است که از بارسلونا به اسلواکی سفر می‌کنند و توسط یک تشکیلات زیرزمینی ربوده می‌شوند. نسخه تلویزیونی یک «اقتباس مدرن» از چندگانه هارر کم-هزینه راث توصیف شده است. قسمت اول فیلم با بودجه ۴.۸ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۲ میلیون دلار فروخت. قسمت دوم در سال ۲۰۰۷ اکران شد و در حالی که با بودجه ۱۰.۲ میلیون دلاری ساخته شده بود ۳۵ میلیون دلار فروش کرد. «مسافرخانه» سوم بدون مشارکت راث به تولید رسید و در سال ۲۰۱۱ بدون اکران در سالن‌های سینما یک راست روی دی‌وی‌دی منتشر شد.

جیاماتی به تازگی برای «جاماندگان» (The Holdovers) برنده گلدن گلوب شده است. او در فصل اهدای جوایز گذشته در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود به فیلم هارر «کشتار با اره برقی در تگزاس» (The Texas Chain Saw Massacre) علاقه زیادی دارد.

راث سال گذشته فیلم «شکرگزاری» (Thanksgiving) را اکران کرد و برای دنباله آن بازخواهد کشت. اقتباس سینمایی او از بازی ویدیویی «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) با بازی «کیت بلانشت» و «جک بلک» ۹ اوت اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید