news-background
news-background

ایوانجلین لیلی از بازیگری کناره‌گیری می‌کند: «فصلی تازه آمد، و من آماده‌ام»

ستاره سریال «گمشده» و «مرد-مورچه‌ای» می‌گوید از بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد.

«ایوانجلین لیلی» بازیگر ۴۴ ساله سریال «گمشده» (Lost) و فیلم‌های «مرد-مورچه‌ای» (Ant-Man) دوشنبه این هفته اعلام کرد که از بازیگری کناره‌گیری کرده است. او ویدیویی از سال ۲۰۰۶ به اشتراک گذاشته که در آن از رؤیاهای آینده خود از جمله تبدیل شدن به یک «بازیگر بازنشسته»، تشکیل خانواده و تمرکز بر فعالیت‌های بشردوستانه می‌گوید.

لیلی می‌نویسد: «امروز سرشار از شادی و خرسندی‌ام چرا که رؤیایم را زندگی می‌کنم. خدا را به خاطر داشته‌هایم شکر می‌کنم. کناره‌گیری از انتخاب‌هایی که بدیهی به نظر می‌رسند (شهرت و ثروت) گاهی ممکن است ترسناک باشد، اما ورود به دارما ترس را با رضایت جایگزین می‌کند. شاید یک روز به هالیوود برگردم، اما فعلاً، به اینجا تعلق دارم.» او در پایان می‌نویسد: «فصل تازه‌ای از راه رسید، و من آماده‌ام... و خوشحال.»

لیلی پس از بازیگری در چند سریال از جمله «اسمال‌ویل» (Smallville) به «گمشده» پیوست و پس از آن در «فولاد واقعی» (Real Steel) مقابل «هیو جکمن» دیده شد. او در سال ۲۰۱۳ در فیلم «هابیت» (The Hobbit: The Desolation of Smaug) و دنباله آن (The Hobbit: The Battle of Five Armies) برای «پیتر جکسون» نقش یک الف را بازی کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ برای بازی در نقش «هوپ ون داین» به «دنیای سینمایی ماول» پیوست و در فیلم‌های «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و سال گذشته در «کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) دیده شد.

لیلی دو سال پیش در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» فاش کرده بود که پیشنهاد پیوستن به فیلم‌های ابرقهرمانی «مردان ایکس» (X-Men) و «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) «جاس ویدن» را نپذیرفته است: «گفتم: «نه. جذابیتی برای من ندارد. علاقه ندارم.» احساس کردم خیلی بی‌ادبی کرده‌ام چون با یک «ایکس-من» حرف می‌زدم!»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید