news-background
news-background

ریچارد لینکلیتر فیلم Blue Moon را بر اساس زندگی ریچارد راجرز می‌سازد

فیلم بعدی لینکلیتر معرفی شد.

در آستانه پخش فیلم «ضارب» (Hit Man) از نتفلیکس در تاریخ ۷ ژوئن، «ددلاین» گزارش داده است که «ریچارد لینکلیتر» فیلم جدیدی به نام «ماه آبی» (Blue Moon) در دست ساخت دارد.

این فیلم که همنام با یکی از ترانه‌های «ریچارد راجرز» و «لورنز هارت» است، دو ترانه‌سرای آمریکایی را در دهه ۱۹۳۰ و شب افتتاحیه موزیکال برادوی «اوکلاهوما» دنبال می‌کند. در حال حاضر تأیید نشده که «ماه آبی» فیلم بعدی لینکلیتر است یا او پیش از آن فیلم دیگری را می‌سازد.

«رابرت کاپلو» که در «من و ارسن ولز» (Me and Orson Wellles) با لینکلیتر همکاری کرده نویسنده فیلمنامه است. لینکلیتر به همراه «جان اسلاس» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

راجرز و هارت از سال ۱۹۱۹ همکاری خود را به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا آغاز کردند و تا اوایل دهه ۱۹۴۰ ادامه دادند. در آن سال‌ها این دو ۲۸ موزیکال خلق کردند و بیش از ۵۰۰ ترانه ساختند. هارت در آن زمان با اعتیاد به الکل و مشکلات روانی دست به گریبان بود.

لینکلیتر سال گذشته «ضارب» را در جشنواره ونیز اکران کرد و با شش دقیقه تشویق ایستاده روبرو شد. این فیلم با بازی «گلن پاول» را نتفلیکس در جشنواره تورنتو با قراردادی ۲۰ میلیون دلاری خریداری کرد. لینکلیتر پنج نامزدی اسکار از جمله سه نامزدی برای «پسرانگی» (Boyhood) سال ۲۰۱۴ در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید