news-background
news-background

جف بریجز، آدام درایور و جیسون موموا در فیلم Carnival at the End of Days تری گیلیام به جانی دپ پیوستند

«جف بریجز»، «آدام درایور» و «جیسون موموا» در فیلم «کارناوال پایان ایام» (The Carnival at the End of Days) ساخته «تری گیلیام» به «جانی دپ» پیوسته‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که «جانی دپ» در این فیلم نقش «شیطان» را بازی می‌کند اما نشریه «پره‌میر» فرانسه اضافه شدن سه بازیگر جدید را تأیید کرده است.

گیلیام می‌گوید امیدوار است تولید این پروژه را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز کند: «سعی داریم تعیین کنیم که دقیقاً چه زمانی و در چه مکانی ساخته شود. در حال حاضر، فیلمبرداری برای ژانویه آینده برنامه‌ریزی شده. خواهیم دید. و بازیگران بسیار خوبی داریم... حالا یک بازیگر زن می‌خواهیم که فهرست بازیگران را تکمیل کند. و بسیار پیچیده خواهد بود، چون واقع‌بینانه است. و بسیار پرخرج! باید ببینیم چه پیش می‌آید، اما فیلمنامه خوبی است. برای کسانی که دوست دارند به آن‌ها توهین شود بسیار مضحک است.»

کارگردان «برزیل» (Brazil) اخیراً به نشریه فرانسوی «میدیلیبر» گفته بود که بودجه این فیلم حدود ۳۰ میلیون دلار است: «داستان ساده نابودی بشر توسط خدا به خاطر از بین بردن باغ زیبایش زمین است. فقط یک شخصیت سعی می‌کند بشریت را نجات دهد و او شیطان است، چون بدون بشریت او بیکار می‌شود در حالی که شخصیتی ابدی است و بنابراین بیکار بودن وحشتناک. او جوانانی را پیدا می‌کند و سعی می‌کند به خداوند بقبولاند که آن‌ها آدم و حوای جدیدند. خدا با این حال بشریت را نابود می‌کند. یک کمدی است.»

آخرین فیلم بلند گیلیام «مردی که دن کیشوت را کشت» (The Man Who Killed Don Quixote) است که پس از دو دهه تلاش فیلمساز در سال ۲۰۱۸ اکران شد. گیلیام و دپ در فیلم «ترس و نفرت در لاس وگاس» (Fear and Loathing in Las Vegas) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید