news-background
news-background

اولین کلیپ از فیلم برنده نخل طلا Anora

اولین کلیپ از فیلم «آنورا» (Anora) به کارگردانی «شان بیکر» که در جشنواره کن برنده «نخل طلا» شد از طریق شبکه فرانس-۲۴ رونمایی شده است. این فیلم را استودیوی نئون در آمریکای شمالی پخش خواهد کرد.

این فیلم روایت خواهد کرد که یک استریپر اهل بروکلین چگونه عاشق پسر یک الیگارش روس می‌شود. «میکی مدیسون» بازیگر سریال «چیزهای بهتر» (Better Things)، «یوری بوریسوف»، «کارن کاراگیلان» و «مارک ادیلشتین» در «آنورا» مقابل دوربین رفته‌اند.

نئون پس از فیلم‌های «آناتومی یک سقوط» (Anatomy of a Fall)، در سال ۲۰۲۲ «مثل غم» (Triangle of Sadness)، در سال ۲۰۲۱ «تیتان» (Titane) و در سال ۲۰۱۹ «انگل» (Parasite) برای پنجمین بار با «آنورا» برنده «نخل طلا» شد.

بیکر پس از دریافت جایزه از جشنواره کن از آینده سینما گفت و ابراز امیدواری کرد که فیلم او «یک گام به سمت کمک» به سالن‌های سینما باشد: «متأسفانه می‌بینید که سالن‌های سینما هر روز بسته می‌شوند. یک حساب توییتر را دنبال می‌کنم که درباره بسته شدن سالن‌ها مطالبی منتشر می‌کند. من با رفتن به سالن‌های سینما بزرگ شدم، به عنوان یک فیلمساز می‌خواهم فیلم‌هایم در آنجا اکران شوند. وقتی این اتفاقات را می‌بینم به‌شدت دلسرد می‌شوم. بسیار ترسناک است.» او درباره «آنورا» اضافه می‌کند: «دقیقاً یک فیلم جریان اصلی نیست. امیدوارم که به مخاطبین جریان اصلی یادآوری کند این فیلم‌ها هنوز وجود دارند.» تازه‌ترین ساخته بیکر در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید