news-background
news-background

لیدی گاگا: شخصیت هارلی کویین در Joker 2 مهربان و آسیب‌پذیر است

گاگا شخصیت «هارلی کویین» در «جوکر ۲» را «مهربان و آسیب‌پذیر» می‌داند.

«لیدی گاگا» بالأخره در مصاحبه‌ای از نقش «هارلی کویین» در فیلم «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) به کارگردانی «تاد فیلیپس» گفت. او در این فیلم مقابل «واکین فینیکس» این نقش را بازی می‌کند.

گاگا در مراسم اکران فیلم کنسرت «گاگا کروماتیکا بال» (Gaga Chromatica Ball) در لس‌آنجلس به «اکسس هالیوود» می‌گوید: «می‌دانید، لی برای من بسیار ویژه است. او فردی واقعاً آسیب‌پذیر و مهربان است. این نسخه از هارلی ویژه خود من است اما برای این فیلم و این شخصیت‌ها کاملاً منطقی. نمی‌خواهم چیزی از فیلم را فاش کنم. فکر می‌کنم باید در سالن‌های سینما تجربه‌اش کنید. فیلم موسیقی دارد، رقص دارد، بازیگری خیلی خوبی دارد. از همکاری با واکین و تاد لذت بردم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم، بنابراین همه‌چیز کاملاً جدید و بسیار لذت‌بخش خواهد بود.»

«آرتور فلک» با بازی فینیکس در این دنباله با «هارلین کویینزل» با بازی گاگا وارد یک رابطه رمانتیک می‌شود. «ورایتی» پیش‌تر گزارش داده بود که این فیلم «بیشتر یک جوک‌باکس موزیکال» است و دربرگیرنده دست کم ۱۵ ترانه بازخوانی شده.

فیلیپس در سینماکان درباره انتخاب گاگا برای این فیلم گفته بود: «گاگا را انتخاب کردیم چون او جادوست. من یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) بودم... با آن فیلم اولین بار با او ملاقات کردم و کارش را دیدم. وقتی فیلمنامه را می‌نوشتیم، اسکات [سیلور] که با من همکاری کرده، به او بازمی‌گشت.» «جوکر ۲» بخشی از دنیای دی‌سی «جیمز گان» نیست و قرار است ۴ اکتبر آینده اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید