news-background
news-background

تریلر فیلم بیوگرافی Reagan با بازی دنیس کویید

تریلر رسمی فیلم «ریگان» (Reagan) با بازی «دنیس کویید» در نقش «رونالد ریگان» چهلمین رئیس جمهور آمریکا رونمایی شد. اولین تصویر از کویید در این نقش بیش از سه سال پیش منتشر شده بود.

در این فیلم بیوگرافیکال نقش ریگان در «صنف بازیگران» و مبارزه او علیه کمونیسم در صنعت فیلمسازی به تصویر کشیده خواهد شد و مسیر زندگی او از کودکی در دیکسون تا هالیوود و سپس کاخ سفید را دنبال می‌کند. «شان مک‌نامارا» فیلم «ریگان» را از کتابی نوشته «پل کنگور» اقتباس کرده است.

کوید پیش‌تر به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «درک نمی‌کنم که چرا نقش «رونالد ریگان» را به من پیشنهاد کردند، علتش را متوجه نمی‌شوم. او را به‌شدت تحسین می‌کنم، بنابراین وقتی این نقش به من پیشنهاد شد باید رعب و وحشتی درونم احساس کردم. این معمولاً نشانه‌ی این است که باید نقش را پذیرفت، زیرا چالش‌برانگیز است.»

دیگر بازیگران فیلم «پنه‌لوپه آن میلر» در نقش «نانسی ریگانن، «نیک سیرسی» در نقش «جیمز بیکر»، «سی. توماس هاول» در نقش «کسپر واینبرگر»، «کوین دیلون» در نقش «جک ال. وارنر»، «اسکیپ شووینک» در نقش «جیمی کارتر»، «مینا سواری» در نقش «جین وایمن»، «جان وویت» در نقش «ویکتور پتروویچ»، «لسلی آن داون» در نقش «مارگارت تاچر»، «الکساندر کروپا» در نقش «میخائیل گورباچوف»، «هیدئو کیمورا» در نقش «یاسوهیرو ناکاسونه»، و «اسکات استپ» در نقش «فرانک سیناترا» خواهند بود.

«ریگان» قرار بود سال گذشته منتشر شود اما پاندمی کووید و اعتصاب بازیگران آن را با تأخیرهای طولانی مواجه کرد. این فیلم که با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده در حال حاضر قرار است ۳۰ اوت اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید