news-background
news-background

جفری رایت در فصل دوم The Last of Us نقش آیزاک را بازی می‌کند

«جفری رایت» در فصل دوم سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) نقش آیزاک را بازی می‌کند. این شخصیت رهبر قدرتمند یک گروه شبه‌نظامی است که در بازی ویدیویی «جبهه آزادی واشینگتن» نامیده می‌شد. رایت در بازی ویدیویی «آخرین بازماندگان ما ۲» در این نقش صداپیشگی کرده بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ایزابلا مرسد» در نقش «دینا»، «یانگ مازینو» در نقش «جسی»، «کیتلین دیور» در نقش «ابی» و «کاترین اوهارا» در این فصل ظاهر خواهند شد و به «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» می‌پیوندند. «دنی رامیرز» بازیگر فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در نقش منی، «آریلا بارر» بازیگر «چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم» (How to Blow Up a Pipeline) در نقش مل، «تاتی گابریل» بازیگر «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) در نقش نورا و «اسپنسر لرد» بازیگر «ریوردیل» (Riverdale) در نقش اوون در فصل دوم ظاهر خواهند شد. «کاترین اوهارا» بازیگر فیلم‌های «تنها در خانه» (Home Alone) بازیگر دیگر فصل دوم است در حالی که «گابریل لونا» برای بازی در نقش برادر جوئل بازخواهد گشت.

رایت اولین صداپیشه بازی‌های ویدیویی نیست که به اقتباس لایو-اکشن اچ‌بی‌او ملحق می‌شود. پیش از او «تروی بیکر» صداپیشه جوئل و «اشلی جانسون» صداپیشه الی در نقش‌های مکمل ظاهر شده بودند. رایت که سال گذشته با «داستان آمریکایی» (American Fiction) نامزد اسکار شد، پس از «مرل دندریج» دومین صداپیشه‌ای بازی‌های ویدیویی است که نقش خودش را در نسخه تلویزیونی تکرار می‌کند.

فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» به نویسندگی «نیل دراکمن» و «کریگ میزین» در حال فیلمبرداری است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید