news-background
news-background

عنوان رسمی قسمت سوم Knives Out اعلام شد: Wake Up Dead Man

«چاقوکشی ۳» در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

عوان رسمی قسمت سوم «چاقوکشی» (Knives Out) به نویسندگی و کارگردانی «رایان جانسون» اعلام شد. جانسون در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده است که قسمت سوم «بیدار شو مرده» (Wake Up Dead Man) نام خواهد داشت. علاوه بر این اعلام شده است که این دنباله در سال ۲۰۲۵ به نمایش درمی‌آید و تولیدش به زودی آغاز می‌شود.

جانسون پیش‌تر به «رپ» گفته بود با پایان اعتصاب نویسندگان نگارش فیلمنامه قسمت سوم را شروع کرده است. «دنیل کریگ» در این فیلم‌ها نقش کارآگاهی به نام «بنوا بلانک» را بازی می‌کند و تنها بازیگر ثابت این چندگانه است. قسمت دوم (A Knives Out Mystery) در سال ۲۰۲۲ پخش شد و «بنوا بلانک» را در تلاش برای حل یک معمای قتل دیگر در یونان دنبال کرد. «کاترین هان»، «ایتان هاک»، «ادوارد نورتون»، «کیت هادسون»، «جنل مونی»، «دیو باتیستا»، «لزلی اودوم جونیور»، «جسیکا هنویک» و «مدلین کلاین» دیگر بازیگران این دنباله بودند.

نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ با یکی از گران‌قیمت‌ترین قراردادهای تاریخ صنعت فیلمسازی که به ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون دلار می‌رسید سفارش ساخت دو دنباله دیگر را به جانسون داد. «چاقوکشی» در فصل اهدای جوایز سال ۲۰۲۰ نامزد گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، بهترین بازیگر مرد برای کریگ، بهترین بازیگر زن برای «آنا د آرماس» و بهترین نویسندگی فیلمنامه اریجینال برای جانسون شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید