news-background
news-background

کلی رولند از جزئیات درگیری لفظی با راهنمایان جشنواره کن گفت

«کلی رولند» سه‌شنبه این هفته در مراسم افتتاحیه فیلم «مارچلو میو» (Marcello Mio) در جشنواره کن با یک فرد راهنما درگیری لفظی پیدا کرد. او در مصاحبه با «آسوشیتد پرس» تأیید می‌کند که آن زن راهنما به او گفته است زودتر فرش قرمز را ترک کند.

رولند می‌گوید: «آن زن می‌داند چه شد. من هم می‌دانم چه شد. مرزی برای خود تعیین کرده‌ام و پای آن مرزها ایستاده‌ام. همین. و زنان دیگری روی آن فرش قرمز رفتند که شبیه من نبودند و سرزنش نشدند و آن‌ها را هل ندادند یا به آن‌ها گفته نشد که بروند. مقاومت کردم و او هم احساس کرد که باید مقاومت کند.»

ویدیویی منتشر شده از این لحظات در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که رولند در ابتدا توجهی به راهنما نمی‌کند و روی پله‌های کاخ جشنواره به اصرار او واکنش نشان می‌دهد. سپس راهنمایان دیگر به رولند نزدیک می‌شوند و سعی می‌کنند مانع ایجاد تنش بیشتر شوند.

جشنواره فیلم کن قوانین سختگیرانه‌ای برای حضور روی فرش قرمز دارد. برخی از ستارگان برای اینکه مقابل دوربین عکاسان قرار بگیرند صرف نظر از شهرت و اعتبارشان باید در لحظات معینی روی قرش قرمز بروند و به موقع آن را ترک کنند. این جشنواره زمانی پوشیدن کفش پاشنه‌بلند را ممنوع کرده بود اما در سال ۲۰۱۵ این سیاست را تغییر داد.

رولند سابقه بازیگری در فیلم‌های «نفرین پل هالو» (The Curse of Bridge Hollow) و «موی بد» (Bad Hair) را دارد و در «میا کولپا» (Mea Culpa) که در مرحله پس از تولید قرار دارد با «تایلر پری» همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید