news-background
news-background

شوخی رابرت داونی جونیور با کریس همسورث در مراسم اهدای ستاره روی پیاده‌رو مشاهیر هالیوود: دومین کریس برتر هستی

«کریس همسورث» پنجشنبه این هفته روی پیاده‌رو مشاهیر هالیوود یک ستاره دریافت کرد در حالی که «رابرت داونی جونیور» همبازی‌اش در فیلم‌های «انتقام‌جویان» (Avengers) را در کنار خود داشت. بازیگر «مرد آهنی» از بازیگران «دنیای سینمایی مارول» خواسته است که همسورث را در سه کلمه توصیف کنند. داونی پاسخ آنان را به یاد می‌آورد و حضار را می‌خنداند.

داونی می‌گوید: «کریس همسورث چیست؟ [جرمی] رنر گفت: «به شکل آزاردهنده‌ و نامعقولی شگفت‌انگیز.» [مارک] رافلو جمله تأثیرگذار «دوست و همکار» را تحویل داد. اسکارلت [جوهانسن] با «بانوی حساس نقش اول» به هدف زد. [کریس اوانز بازیگر نقش] «کاپیتان آمریکا» او را «دومین کریس برتر» نامید. و من این توصیف‌ها را به این لحظه و این مکان می‌آورم. هیچ‌کس بیش از او سزاوار این توصیف نیست: او «دریافت‌کننده ستاره هالیوود» است.»

او با لحن جدی‌تری اضافه می‌کند که همسورث یکی از ستودنی‌ترین انسان‌هایی است که می‌شناسد. این بازیگر استرالیایی یک روز پیش از اکران «فیوریوسا» (Furiosa: A Mad Max Saga) به کارگردانی «جرج میلر» این ستاره را دریافت کرد. داونی پیش‌بینی می‌کند که این پیش‌درآمد «فیلم سال ۲۰۲۴» خواهد شد.

داونی ادامه می‌دهد:‌ «در پس شنل و چکش جذابیت استرالیایی واگیرداری وجود دارد. تو انسانی ستودنی هستی. یک افسانه‌ای. توصیف کریس کمی شهامت می‌خواهد. به خاطر ظاهر زیبایش توصیف‌نشدنی است. اما با کاوش بیشتر... زیر این ظاهر... او لطافت طبع واقعی و ژرفای روح دارد و آشنایی با او باعث افتخار من است.» در این مراسم «جرج میلر» و «آنیا تیلور-جوی» بازیگر و کارگردان «فیوریوسا» حضور داشتند.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید