news-background
news-background

واکنش جنیفر لوپز به شایعه جدایی دوباره از بن افلک

لوپز در یک کنفرانس مطبوعاتی در مکزیک به شایعه جدایی دوباره از افلک واکنش نشان داد.

«جنیفر لوپز» در کنفرانس مطبوعاتی فیلم جدیدش «اطلس» (Atlas) در مکزیکو سیتی باید به این پرسش پاسخ می‌داد که آیا شایعه جدایی مجددش از «بن افلک» حقیقت دارد یا نه. این بازیگر و خواننده ۵۴ ساله «سیمو لیو» را در کنار خود داشت.

یک گزارش مکزیکی از لوپز می‌پرسد: «طلاق شما از بن افلک واقعی است؟ این شایعه‌ها؟ واقعیت چیست؟ برای مطبوعات مکزیکی بگویید واقعیت چیست؟» پیش از آنکه لوپز به این پرسش پاسخ دهد لیو به سرعت می‌گوید: «خیلی خوب ما این سؤال را جواب نمی‌دهیم. از شما سپاسگزارم، خیلی متشکریم.» لوپز با این حال به گزارشگر رو می‌کند و با خونسردی می‌گوید: «خودتان بهتر می‌دانید.» لیو ادامه می‌دهد: «دست بردارید، این انرژی را منتقل نکنید، خواهش می‌کنم.»

لیو در پایان از لوپز ستایش می‌کند: «جن تهیه‌کننده این فیلم است و دلیل بودن من در اینجا و بازی استرلینگ [کی. براون] در این فیلم زیبا این است که برای او مهم بود. او به تنوع نژادی اهمیت می‌دهد و یک رئیس است.» لوپز سپس به اسپانیایی می‌گوید: «متشکرم. هیچ‌کس از من به زبان اسپانیایی سؤال نکرد اما اشکالی ندارد.» او بوسه‌ای به سمت حضار می‌فرستد و صحنه را ترک می‌کند.

در هفته‌های اخیر شایعه جدایی لوپز و افلک تقویت شده است. این دو اولین بار اوایل دهه ۲۰۰۰ رابطه اول خود را آغاز کردند و در سال ۲۰۰۴ به آن پایان دادند. آن‌ها در سال ۲۰۲۱ رابطه دیگری شروع و در سال ۲۰۲۲ ازدواج کردند.

یکی از منابع نشریه «این تاچ» اخیراً گفته بود:‌ «نشانه‌هایش روشن است - این رابطه تمام شده. به سمت طلاق پیش می‌روند - و برای یک بار هم که شده، نباید [افلک] را سرزنش کرد! [افلک] حالا روی کار و فرزندانش تمرکز کرده»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید