news-background
news-background

نتفلیکس امتیاز پخش فیلم Emilia Perez سلنا گومز را خریداری کرد

تازه‌ترین ساخته «ژاک اودیار» از نتفلیکس پخش خواهد شد.

فیلم «امیلیا پرز» (Emilia Perez) به کارگردانی «ژاک اودیار» و بازی «سلنا گومز»، «زویی سالدانا» و «ادگار رامیرز» که در جشنواره کن نقدهای مثبتی دریافت کرد و یکی از بخت‌های دریافت «نخل طلا» است در آمریکای شمالی و بریتانیا از نتفلیکس پخش خواهد شد. «ددلاین» گزارش داده است که نتفلیکس با قراردادی هفت رقمی امتیاز پخش این فیلم را خریداری کرده که برای یک فیلم غیرانگلیسی رکورد تازه‌ای به شمار می‌آید.

این موزیکال کمدی در مورد هویتی «ال چاپو»-گونه است که برای فرار از چنگ قانون جنسیت خود را تغییر می‌دهد. او ده سال بعد دلتنگ فرزندانش می‌شود و به عنوان یک عمه نزد آن‌ها می‌رود. «کارلا سوفیا گاسکون» بازیگر زن اسپانیایی تراجنسیتی این فیلم است.

اودیار در سال ۲۰۱۰ با «پیامبر» (A Prophet) برنده جایزه بزرگ جشنواره کن شده و در سال ۲۰۱۲ با «زنگار و استخوان» (Rust and Bone) برای نخل طلای این فستیوال رقابت کرده است. فیلم «دیپان» (Dheepan) او در سال ۲۰۱۵ برنده نخل طلا شده است. این کارگردان سه سال پیش با «پاریس، منطقه سیزدهم» (Paris, 13th District) به کن رفت. سالدانا در سال ۲۰۱۳ با «پیوند خونی» (Blood Ties) و گومز در سال ۲۰۱۹ با «مردگان نمی‌میرند» (The Dead Don’t Die) در جشنواره کن حضور پیدا کرده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید