news-background
news-background

هیو جکمن می‌گوید بدون اطلاع ایجنتش بازی در Deadpool & Wolverine را پذیرفته

جکمن می‌گوید: «تصور می‌کردم که تمام شده.»

«هیو جکمن» در مصاحبه با «فندنگو» فاش کرده است که بدون اطلاع ایجنتش بازگشت به نقش «ولورین» در فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) مارول را پذیرفته است.

او که سال‌ها با درخواست «رایان رینولدز» برای بازی در فیلم‌های «ددپول» مخالفت می‌کرد و آخرین بار در «لوگان» (Logan) این نقش را بازی کرده بود، می‌گوید تصور می‌کرده که هرگز بازنمی‌گردد: «در جاده بودم، رانندگی می‌کردم، و به معنای واقعی کلمه، مثل یک آذرخش، در اعماق وجودم به این علم و آگاهی رسیدم که می‌خواهم در این فیلم را با رایان بسازم. برای «ددپول و ولورین» برگردم. قسم می‌خورم، وقتی گفتم دیگر تمام است، واقعاً فکر می‌کردم که تمام شده.»

جکمن اضافه می‌کند: «اما در پس ذهنم، وقتی «ددپول ۱» را دیدم، فکر کردم: «آن دو شخصیت در کنار هم.» می‌دانستم، می‌دانستم که هواداران از روزی که چنگال‌های من را دیده‌اند در مورد این دو شخصیت حرف می‌زنند. بنابراین، این تصور همیشه وجود داشت، اما می‌دانستم.»

او به یاد می‌آورد: «رایان تماس گرفت. و من گفتم: «بیا این فیلم را بسازیم.» یعنی با ایجنتم، یا هیچ کس دیگری تماس نگرفتم. باید با ایجنتم تماس می‌گرفتم و می‌گفتم: «راستی، فیلم جدیدی را قبول کرده‌ام.»»

«کوین فایگی» پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» گفته بود که در ابتدا مخالفت بازگشت جکمن به نقش «ولورین» بوده است: «گفتم: «اجازه بده توصیه‌ای به تو بکنم، هیو. برنگرد. بهترین پایان تاریخ را با «لوگان» داشتی. بهتر است آن را خنثی نکنی.» او در نهایت با این پیشنهاد که جکمن نسخه متفاوتی از ولورین یا لوگان را بازی کند موافقت نشان می‌دهد و جکمن استقبال می‌کند.

«ددپول و ولورین» ۲۶ ژوئیه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید