news-background
news-background

اولین تیزر فصل چهارم سریال The Witcher

نتفلیکس اولین تیزر فصل چهارم سریال «ویچر» (The Witcher) با بازی «لیام همسورث» در نقش «گرالت ریویا» را رونمایی کرد. این بازیگر استرالیایی در این نقش جانشین «هنری کویل» شده که به دلایل نامعلومی از پروژه جدا شد.

فصل چهارم و پنجم سریال به نویسندگی «لورن هیسریچ» از سه کتاب آخر «آندژی ساپکوفسکی» با عناوین «تعمید آتش» (Baptism of Fire) ، «برج سایه» (The Tower of the Swallow) و «بانوی دریاچه» (Lady of the Lake) اقتباس خواهد شد. «لورنس فیشبورن»، «آنیا شالوترا» در نقش ینفر و «فرایا آلن» در نقش سیری دیگر بازیگران سریال در فصل‌های بعدی خواهند بود.

«آندژی ساپکوفسکی» خالق «ویچر» پیش‌تر گفته بود مشارکت زیادی در تولید این اقتباس تلویزیونی ندارد: «نه، شاید چند ایده به آن‌ها دادم، اما به حرف من گوش نمی‌کنند. هرگز به من گوش نمی‌کنند. اما طبیعی و عادی است. [می‌گویند:] «کیست؟ نویسنده است، مهم نیست.»»

«فرایا آلن» که نقش سیری را در سریال «ویچر» بازی می‌کند ماه پیش به «کلایدر» گفته بود امیدوار است که هواداران برخورد بی‌رحمانه‌ای با همسورث نداشته باشند: «نمی‌خواهم از طرف او حرف بزنم، اما تا جایی که می‌دانم، او واقعاً تلاشش را می‌کند و می‌خواهد برای این نقش از جان مایه بگذارد. در حال تمرین کردن است. راستش دلم برایش می‌سوزد، چون اولاً، هواداران می‌توانند بسیار تهاجمی باشند، و جانشین شدن با یک بازیگر دیگر در یک نقش موقعیت مطلوبی نیست.»

فصل سوم «ویچر» ۲۷ ژوئیه سال گذشته از نتفلیکس پخش شد و بدترین امتیازات تاریخ سریال را از مخاطبین دریافت کرد. نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده بود که این سریال با فصل پنجم به پایان خواهد رسید.

تاریخ پخش فصل چهارم «ویچر» اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید