news-background
news-background

اولین تصاویر پشت صحنه از فصل پنجم سریال Stranger Things

نویسندگان «چیزهای عجیب» اولین تصویر از شخصیت‌های نانسی و جاناتان در فصل پنجم را رونمایی کردند.

اولین تصویر رسمی از شخصیت‌های نانسی و جاناتان در فصل پنجم و پایانی «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نتفلیکس را نویسندگان سریال منتشر کردند. این فصل در حال فیلمبرداری است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ پخش شود.

در تصویری که برادران دافر منتشر کرده‌اند شخصیت نانسی با بازی «ناتالیا دایر» و جاناتان با بازی «چارلی هیتون» از پنجره پشتی یک خودرو به بیرون نگاه می‌کنند و وحشت‌زده به نظر می‌رسند.

پخش سریال «موجودات عجیب» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران دافر در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و «واینونا رایدر»، «دیوید هاربر»، «فین ولفهارد»، «میلی بابی براون»، «گیتن ماتارازو»، «ناتالیا دایر»، «چارلی هیتون» و بسیاری دیگر را ستاره کرد. داستان سریال در مورد رویارویی ساکنین شهر هاکینز ایالت ایندیانا با موجودات و اتفاقات فراطبیعی است.

«لیندا همیلتون» بازیگر فیلم‌های «نابودگر» (Terminator) یکی از بازیگران جدید سریال در فصل پنجم است و «دن تراختنبرگ» (10 Cloverfield Lane) دست کم یکی از اپیزودهای جدید را کارگردانی می‌کند.

«راس دافر» پیش‌تر به «گاردین» گفته بود: «این فصل - مثل این است که فصل اول استروید مصرف کرده باشد. از نظر مقیاس بزرگتر از همیشه است اما بسیار خوش گذشته چون همه به هاکینز برگشته‌اند: پسرها و الون بیشتر مثل فصل اول با هم در ارتباطند. بله شاید اسپین‌آف‌هایی برای سریال ساخته شوند، اما داستان الون و داستین و لوکاس و هاپر در اینجا به پایان می‌رسد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید