news-background
news-background

هفت دقیقه تشویق ایستاده فیلم Bird بری کیوگان در جشنواره کن

فیلم «برد» پنجشنبه این هفته در کن اکران شد.

«بری کیوگان» و دیگر عوامل و بازیگران فیلم «برد» (Bird) به کارگردانی «آندریا آرنولد» پنجشنبه این هفته در جشنواره کن هفت دقیقه به صورت ایستاده تشویق شدند.

«ورایتی» گزارش می‌دهد که کارگردان «عزیز آمریکایی» (American Honey) پس از اکران تازه‌ترین ساخته‌اش به شوخی می‌گوید: «از شما سپاسگزارم، واقعاً لطف دارید، اما واقعاً همین حالا باید بروم و جشن بگیرم.»

هرچند کیوگان شناخته‌شده‌ترین ستاره فیلم است اما همبازیان جوان‌تر او از جمله «جیسون بودا» و «جزمین جابسون» بیشتر تشویق شدند. برخی از بازیگران خردسال فیلم نیز روی فرش قرمز رفتند اما وارد سالن نمایش نشدند.

کیوگان در «برد» به نویسندگی و کارگردانی آرنولد نقش پدر جوانی به نام باگ را بازی می‌کند که وقت زیادی به دو فرزندش، از جمله دختر تنهای ۱۲ ساله‌اش بیلی با بازی «نیکیا آدامز» اختصاص نمی‌دهد. «فرانتس روگوفسکی» نقش «برد» را بازی می‌کند که ناگهان وارد زندگی بیلی می‌شود. «جزمین جابسون» که بیشتر با سریال «تاپ بوی» (Top Boy) شناخته می‌شود دیگر بازیگر فیلم است.

آرنولد پیش‌تر با «جاده سرخ» (Red Road) در سال ۲۰۰۶، «تنگ ماهی» (Fish Tank) در سال ۲۰۰۹، و «عزیز آمریکایی» در سال ۲۰۱۶ به جشنواره کن رفته بود. او در سال ۲۰۱۲ یکی از اعضای هیأت داوران بود در حالی که مستند «گاو» (Cow) او در این جشنواره اکران شده است.

کیوگان به تازگی در «سالتبرن» (Saltburn) دیده شده و پیش‌تر با «کشتن گوزن مقدس» (The Killing of a Sacred Deer) سابقه سفر به کن را داشته است. او برای «بنشی‌های اینیشرین» (The Banshees of Inisherin) نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده و برای «سالتبرن» جوایز بفتا و گلدن گلوب را دریافت کرده است.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۸

ایندیانا جونز هم هفت دقیقه توی کن ایستاده تشویق شد و یکی از بدترین فیلم های سال بود احساس میکنم یکی بلند میشه واسه هر فیلم دست میزنه بقیه هم تو رو دروایستی تشویق میکنن

نمایش اسپویل