news-background
news-background

مدیر عامل دیزنی: مارول بیش از ۳ فیلم و ۲ سریال در سال منتشر نمی‌کند

«باب آیگر» مدیر عامل دیزنی می‌گوید استودیوی مارول از این پس بیش از سه فیلم و دو سریال در سال منتشر نخواهد کرد. او تأکید کرده است که «دنیای سینمایی مارول» (MCU) برای افرایش کیفیت کوچک‌تر می‌شود.

آیگر سه‌شنبه این هفته در جلسه ارائه گزارش مالی کمپانی دیزنی گفت استراتژی دیزنی کاهش خروجش و تمرکز بر کیفیت است: «به آرامی حجم محصولات را کاهش می‌دهیم و ب جای چهار سیال شاید حدود دو سریال در سال پخش کنیم و شمار فیلم‌هایمان را شاید از چهار به دو و یا حداکثر سه برسانیم.»

او می‌گوید مارول در سال ۲۰۲۵ «چند فیلم خوب» دارد و پس از آن «انتقام‌جویان» (Avengers) اکران خواهد شد: «در مجموع، نسبت به این برنامه اکران احساس خیلی خوبی دارم. موضوعی است که بیشتر و بیشتر خود را متعهد به وقت گذاشتن روی آن کرده‌ام.»

دیزنی و مارول در سال ۲۰۲۵ فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World)، «تاندربولتس» (Thunderbolts)، «چهار شگفت‌انگیز» (The Fantastic Four) و «بلید» (Blade) را اکران می‌کنند و در حال حاضر قرار است چهار فیلم در سال ۲۰۲۶ اکران کنند. مارول در سال ۲۰۲۴ فقط فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) را اکران می‌کند.

این استودیو فقط در سال ۲۰۲۱ بیش از سه فیلم اکران کرد وقتی در سال ۲۰۲۰ با شروع پاندمی استراتژی پخش فیلم‌های «بیوه سیاه» (Black Widow)، «شانگ چی» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)، «جاودانگان» (Eternals) و «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را تغییر داد.

آیگر در بخش دیگری از جلسه می‌گوید دیزنی میان دنباله‌ها و پروژه‌های اریجینال توازن ایجاد خواهد کرد: «مشخصاً در انیمیشن، دوره‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم که فیلم‌های اریجینال و انیمیشن دیزنی و پیکسار غلبه داشتند. حالا کمی به تکیه بر دنباله‌ها برمی‌گردیم.»

دیزنی تابستان امسال انیمیشن «وارونه ۲» (Inside Out 2) را اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید