news-background
news-background

اولین تصاویر از جان سینا و آکوافینا در فیلم اکشن و کمدی Jackpot

فیلم «جک‌پات» در ماه اوت پخش خواهد شد.

اولین تصاویر از فیلم اکشن و کمدی «جک‌پات» (Jackpot) «پل فیگ» که پیش‌تر با عنوان «لاتوی بزرگ مرگ» (Grand Theft Lotto) شناخته می‌شد رونمایی شد. «جان سینا»، «آکوافینا»، «سیمو لیو» و «سام اصغری» در این فیلم ظاهر شده‌اند.

داستان فیلم در آینده نزدیک قرار داده شده و برپایی یک «لاتری بزرگ» در کالیفرنیای دچار مشکلات اقتصادی را روایت می‌کند که برنده باید تا غروب آفتاب زنده بماند تا پاداش را دریافت کند. آکوافینا نقش کیتی را بازی می‌کند که تصادفاً بلیت برنده را به دست می‌آورد و باید از مأمور امنیتی تازه‌کاری به نام نوئل با بازی سینا کمک بگیرد و زنده بماند. لیو نقش رقیب نوئل را بازی می‌کند که او هم باید تا غروب آفتاب زنده بماند تا کمیسیون خود را برای محافظت از برنده دریافت کند. دیگر بازیگران فیلم «مایکل هنکاک»، «بکی ان بیکر»، «لزلی دیوید بیکر»، «مری هیل»، «آدام ری»، «تیلور اورتگا» و «هلمز» خواهند بود.

فیگ به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «این یک فیلم جکی چان است که همیشه آرزو می‌کردم می‌توانستم بسازم. آنچه درباره فیلم‌های جکی چان دوست دارم این است که او یک مرد واقعی و معمولی است که در موقعیتی نامطلوب گرفتار شده.» او درباره آکوافینا می‌گوید: «او مخاطب است. وقتی فیلم را می‌بینید، خود را در این شرایط که به معنای واقعی کلمه  همه دنیا می‌خواهد شما را بکشد به جای او قرار می‌دهید.»

کارگردان ادامه می‌دهد: «بسیار مضحک و مسخره است، اما شما همچنان نگران این شخصیت‌ها می‌شوید چون تهدید جدی است. اما هرگز فکر نمی‌کنید: «ناراحت‌کننده است.»»

«جک‌پات» ۱۵ اوت از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید