news-background
news-background

رابرت دنیرو ترامپ را با هیتلر مقایسه کرد: این مرد یک هیولاست

بازیگر «پدرخوانده» یک بار دیگر به رئیس جمهور سابق آمریکا حمله کرد.

«رابرت دنیرو» در مصاحبه جدیدی با «استفانی رول» در شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی یک بار دیگر به «دونالد ترامپ» حمله کرد و او را یک «هیولا» خواند. این بازیگر برنده اسکار می‌گوید: «از تحقیر کردن او خسته شده‌ام... او واقعاً و حقیقتاً یک فرد مریض است.»

دنیرو که در «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) نقش یک «روانی» را بازی کرده، در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است نقش ترامپ را بازی کند یا نه فوراً می‌گوید: «هرگز. هیچ خصوصیتی ندارد - حتی یک ویژگی باارزش در او نمی‌بینم.»

او خطاب به کسانی که همچنان از ترامپ حمایت می‌کنند می‌گوید: «فکر نمی‌کنم آن‌ها درک کنند که چقدر خطرناک است اگر، خدا نکند، [دوباره] رئیس جمهور شود. فکر نمی‌کنم واقعاً درک کنند. و از نظر تاریخی، طبق مشاهده من، در آلمان نازی این اتفاق برای هیتلر افتاد. آن‌ها او را جدی نگرفتند. مثل دلقک به نظر می‌رسد. مثل دلقک رفتار می‌کند. [بنیتو] موسولینی به همین ترتیب. این آدم‌ها، نمی‌دانم چرا، به دلقک شبیه‌اند. به طریقی، آن عنصر جامعه، با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند.»

دنیرو درباره دومین دوره ریاست جمهوری ترامپ می‌گوید: «هرج‌ومرجی فراتر از تصور ما خواهد بود. هیچ رمز و رازی ندارد. صریح است، و آنچه می‌گوید همان است که اگر رئیس جمهور شود خواهد بود.»

بازیگر «راننده تاکسی» (Taxi Driver) و «پدرخوانده ۲» (The Godfather 2) درباره اینکه آیا در آن صورت دمکراسی آمریکا به خطر می‌افتد یا نه می‌گوید: «مسئله درست و غلط است. تمام. این مرد یک هیولاست. فراتر از غلط است.» او در ادامه می‌گوید برگزیده شدن ترامپ «ترسناک» خواهد بود: «همیشه از مردم اهل اروپای شرقی، یهودیانی از اروپای شرقی، و اروپای غربی که به اینجا می‌آیند می‌شنوم. ببینید در فرانسه چه اتفاقی افتاد، نازی‌ها و غیره. وقتی بچه بودم می‌گفتم: «هیتلر یک کابوس است. [در آمریکا] هرگز اتفاق نمی‌افتد.» اما حالا می‌بینم که ممکن است.»

دنیرو می‌گوید «جو بایدن» از طرف دیگر «مرد خوبی» است و به او رأی خواهد داد: «چاره دیگری نداریم. او مرد خوبی است. سعی می‌کند کار درست را بکند.»

او در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای برای کمپین بایدن دارد می‌گوید: «به [ترامپ] حمله کنید. وقتی این کار را بکنید مردم متوجه می‌شوند. تلویحاً مشتی به صورت او بزنید. به او حمله کنید. زورگویی که مشتی به صورتش می‌زنید. مشکل ترامپ این است که فقط یک زورگو نیست، یک زورگوی احمق است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۲

ایشون خودش اول بیاد توضیح بده تو جزیره اپستین چه غلطی میکرده!

نمایش اسپویل