news-background
news-background

جان کارپنتر: فیلم Oppenheimer بیش از حد تحسین شد

کارپنتر می‌گوید «اوپنهایمر» بیش از حد ستایش شد.

«جان کارپنتر» می‌گوید «اوپنهایمر» (Oppenheimer) فیلمی بیش از حد تحسین شده است. این فیلم به کارگردانی «کریستفر نولان» چندین جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد و پرفروش‌ترین فیلم بیوگرافی تاریخ شد.

اما یکی از افرادی که از اهدای جوایز متعدد به «اوپنهایمر» غافلگیر شده «جان کارپنتر» استاد ژانر وحشت است. او به «آخرین دونات شب» می‌گوید: ««اوپنهایمر» بد نبود. فیلم بسیار خوبی بود. همه به عنوان فیلم قرن از آن ستایش می‌کنم - از این بابت اطمینان ندارم.»

کارپنتر در بخش دیگری از مصاحبه مانند گذشته از تجربه بازی‌های ویدیویی می‌گوید. او «خدای جنگ» (God of War) را بازی لذت‌بخشی می‌خواند و می‌گوید: «بازی‌های معدودی وجود دارند که من آن‌ها را دوست ندارم.»

کارگردان «موجود» (The Thing) درباره وضعیت سیاسی آمریکا می‌گوید: «همان موضوع [ده سال قبل] را دارم، اما به خاطر همه اتفاقاتی که آن بیرون می‌افتد افسرده‌ام. یک افتضاح است. کشور در وضعیت بدی است. نمی‌خواهم وارد این بحث شوم اما شرایط وحشتناک است.»

کارپنتر در پاسخ به این پرسش که آیا جوانان امروز در شرایط بدتری نسبت به روزگار جوانی او دارند یا نه می‌گوید: «این را نمی‌دانم. آخر هفته‌ای بود که صدای آژیر را می‌شنیدیم و پدرمبه من می‌گفت به خاطر حمله اتمی به پناهگاه بروم. خیلی ترسناک بود. این بار کمی متفاوت است. به نظر من اتحاد ما در حال فروپاشی است. اما نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۴

قضیه فیلمهایی مثل اوپنهایمر مثل قضیه داستان معروف لباس نامرئی پادشاه البته اوپنهایمر فیلم بدی نبود ولی این مدت چنان از فیلمهای نولان بُت درست کردن که ملت میترسن یه چیزی بگن و متهم بشن کج فهمی

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۴

ما هم میدانیم. اما صدایمان به جایی نمیرسد.

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۵

بلاخره یک نفر حرف حق رو راجع به اوپنهایمر زد ! واقعا این فیلم در این همه تعریف و تمجید نیست ، داستان فیلم هیچ انگیزه ای برای مخاطب ایجاد نمیکنه که تا پایان دنبالش کنه نولان الکی بزرگ شده اینقدر بزرگ شده که بنظرم دیگه نولان واقعی از نولان مجازی عقب افتاده !!!

نمایش اسپویل