news-background
news-background

تام فلتون در سریال Gandhi نقش دوست بریتانیایی گاندی را بازی می‌کند

«تام فلتون» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) به سریال «گاندی» (Gandhi) به کارگردانی «هانسال مهتا» ملحق شد. او در این سریال نقش «یوشیا اولدفیلد» بهترین دوست رهبر مقاومت هند را بازی خواهد کرد.

در سال ۲۰۲۲ گزارش شده بود که «پراتیک گاندی» که هیچ نسبتی با «مهاتما گاندی» ندارد در این سریال نقش گاندی را بازی می‌کند و همسر واقعی او «بامینی اوزا» در نقش «کاستوربا گاندی» همسر مهاتما ظاهر خواهد شد.

این سریال درام تاریخی پاسخ هند به «تاج» (The Crown) توصیف شده و چند صحنه آن در هفته‌های اخیر در لندن فیلمبرداری شده است. «جیمز می» که سابقه بازی در «تاج» را دارد، «جونو دیویس»، «مالی رایت»، «سایمون لنون»، «لیبی مای» و «لیندن الکساندر» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

اولدفیلد یکی از بنیان‌گذاران «جامعه گیاه‌خواران لندن» و شیفتگان فرهنگ هند بود و پس از ملاقات با گاندی بر زندگی او تأثیر گذاشت. این مرد انگلیسی گاندی را تشویق به نوشتن برای «مجله وجترین» کرد و بعدها به دوستانش اجازه داد با او زندگی کنند.

فلتون که بیشتر با نقش «دراکو مالفوی» در «هری پاتر» شناخته می‌شود می‌گوید: «خوشحالم که در بازگویی داستان اولین سال‌های حضور گاندی در لندن نقش خواهم داشت. جنبه مهمی از تاریخ است که پیش از این در سینما و تلویزیون روایت نشده، و همکاری با هانسال و پراتریک باعث افتخار من است.»

فلتون پس از «هری پاتر» در «خیزش سیاره میمون‌ها» (Rise of the Planet of the Apes)، «نبرد فراموش شده» (The Forgotten Battle) و فصل سوم سریال «فلش» (The Flash) دیده شد و اخیراً در تله‌فیلم «سینما را نجات دهید» (Save the Cinema) اسکای ظاهر شده است. او به تازگی کتاب خاطرات «فراسوی چوب دستی» (Beyond the Wand) را منتشر کرده است.

سریال «گاندی» که از پلتفرم‌های استریم هندی پخش خواهد شد، بر اساس کتاب‌های «گاندی - سال‌هایی که دنیا را تغییر داد» و «گاندی پیش از هند» نوشته «راماچاندرا گوها» ساخته خواهد شد که زندگی گاندی در هند، بریتانیا و آفریقای جنوبی را شرح داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید