news-background
news-background

تقدیر از رامین جوادی با اهدای جایزه افتخاری BMI Icon

آهنگسازی ایرانی تبار یک جایزه افتخاری دریافت می‌کند.

«رامین جوادی» آهنگساز ایرانی تباری که با موسیقی متن سریال‌های «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «وست‌ورلد» (Westworld) شناخته می‌شود در چهلمین دوره جوایز بی‌ام‌آی یک جایزه افتخاری دریافت خواهد کرد. این مراسم ۵ ژوئن در بورلی هیلز برگزار می‌شود.

«مایک اونیل» مدیر عامل و رئیس این مراسم مجری رویداد امسال خواهد بود. «تریسی مک‌نایت» نائب رئیس این مراسم می‌گوید: «خوشحالیم که از رامین جوادی و دستاوردهای بزرگ او در زمینه موسیقی تقدیر می‌کنیم. آهنگسازی نوآورانه رامین برای فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی مخاطبین جهانی را فریفته، و میزان استعداد ستودنی او را نشان می‌دهد. مضمون‌ها و موسیقی متن جذاب او تأثیر ماندگاری روی نسل‌های آینده خواهد داشت و شأن او به عنوان یک «نماد بی‌ام‌آی» را تأیید می‌کند.»

این آهنگساز ۴۹ ساله سریال‌های دیگری چون «فرار از زندان» (Prison Break)، «فال‌اوت» (Fallout) و «مسئله سه جرم» (Three Body Problem) و فیلم‌های «حاشیه اقیانوس آرام» (Pacific Rim)، «برخورد تایتان‌ها» (Clash of the Titans) و «مرد آهنی» (Iron Man) را در کارنامه دارد. او در طول ۲۵ سال ۱۵ جایزه بی‌ام‌آی دریافت کرده است.

پیش از جوادی این جایزه به آهنگسازان دیگری مانند «جیمز نیوتن هاوارد»، «ریچل پورتمن»، «جان ویلیامز»، «برایات نایلر»، «آلن سیلوستری» و «الکساندر دپلا» اهدا شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید