news-background
news-background

جرج میلر پیش‌درآمد دوم Mad Max: Fury Road را می‌سازد

میلر می‌گوید نگارش فیلمنامه پیش‌درآمد دوم «جاده خشم» را آغاز کرده است.

«جرج میلر» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید دومین پیش‌درآمد «مکس خشمگین: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) را در دست نگارش دارد. «جاده خشم» نه سال قبل اکران شد و پیش‌درآمد اول آن با عنوان «فیوریوسا» (Furiosa) با بازی «آنیا تیلور-جوی» و «کریس همسورث» به زودی در جشنواره کن به نمایش درمی‌آید. میلر در سینماکان امسال از احتمال تولید یک فیلم دیگر در دنیای «مکس خشمگین» گفته بود، اما این اولین بار است که نگارش فیلمنامه را تأیید می‌کند.

میلر می‌گوید: «همان کاری را می‌کنم که در مرحله پیش‌تولید «جاده خشم» کردیم، نوشتیم که یک سال پیش از آنکه با او در آن فیلم برخورد کنیم چه اتفاقی برایش پیش می‌آید. و حالا که به پایان این فیلم نزدیک می‌شویم، از نظر ترتیب وقوع حوادث... اساساً باید می‌دیدیم که «مکس خشمگین» کجا پرسه می‌زده چون می‌دانیم که چه پیش خواهد آمد. نویسندگان می‌دانند یک سال پیش از آن برای «مکس خشمگین» چه اتفاقی افتاده، و داستان کاملی در موردش داریم که اگر فرصتش فراهم شود مایلم آن را بسازم.»

میلر در بخش دیگری از این مصاحبه اضافه می‌کند: «روی آن کار می‌کنیم. همان‌طور که گفتم، داستان را اساساً به شکل یک رمان کوتاه نوشتیم، و حالا فرصتی داریم، آن را به شکل یک فیلمنامه درمی‌آوریم و بعد از آنجا به بعد ادامه می‌دهیم.»

چندگانه اکشن «مکس خشمگین» در سال ۱۹۷۹ و با فیلمی با بازی «مل گیبسون» آغاز شد که با بودجه کمتر از نیم میلیون دلاری به تولید رسید و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروخت. قسمت دوم (Mad Max 2: The Road Warrior) و سوم (Mad Max Beyond Thunderdome) آن فیلم در سال‌های ۱۹۸۱ و ۱۹۸۵ ساخته شد تا اینکه میلر در سال ۲۰۱۵ «جاده خشم» را با بازی «تام هاردی» و «شارلیز ترون» کارگردانی کرد.

«فیوریوسا» پس از جشنواره کن از ۲۴ مه در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید