news-background
news-background

تریلر مینی‌سریال Presumed Innocent جیک جیلنهال

مینی‌سریال «بی‌گناه فرضی» در ماه ژوئن پخش خواهد شد.

اپل تی‌وی+ اولین تریلر مینی‌سریال «بی‌گناه فرضی» (Presumed Innocent) با بازی «جیک جیلنهال» و نویسندگی و تهیه‌کنندگی «دیوید ای. کلی» را منتشر کرد.

داستان فیلم درباره دادستانی به نام راستی با بازی جیلنهال است که به مظنون اول یک پرونده قتل تبدیل می‌شود. جیلنهال در تریلر درباره زنی به نام کارولاین با بازی «رناته رینزوه» می‌گوید: «او چیزی را درون من بیدار کرد.» در حالی که صحنه‌هایی از خودروها و دادگاه نشان داده می‌شود و از پیچیدگی رابطه آن‌ها حکایت می‌کند. کاشف به عمل می‌آید که کارولاین به قتل رسیده و شخصیت جیلنهال مظنون اول است. راستی و کارولاین هر دو دادستان بوده‌اند و اتهامی که علیه مرد مطرح می‌شود در شیکاگو جنجال می‌آفریند. دیگر بازیگران سریال «روث نگا»، «بیل کمپ»، «الیزابت مارول»، و «پیتر سارزگارد» خواهند بود.

«بی‌گناه فرضی» از رمان پرفروشی نوشته «اسکات تورو» اقتباس شده که در سال ۱۹۹۰ به یک فیلم با بازی «هریسون فورد» تبدیل شده است. داستان رمان مانند سریال اپل از زاویه دید شخصیت راستی روایت می‌شود. کلی به همراه «جی.جی. آبرامز» از کمپانی بد ربات تهیه‌کننده سریال‌اند. «آن سوییتسکی» دو اپیزود اول و قسمت هشتم را کارگردانی کرده و «گرگ یایتانس» کارگردان اپیزودهای سوم تا هفتم بوده است.

«بی‌گناه فرضی» ۱۲ ژوئن از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید