news-background
news-background

برادران وارنر فیلم Avengelyne الیویا وایلد را خریداری می‌کند؛ احتمال بازیگری مارگو رابی

استودیوی برادران وارنر برای خریداری فیلم ابرقهرمانی «اونجلین» (Avengelyne) با قراردادی هفت رقمی وارد مذاکره شده است. «راب لایفلد» خالق «ددپول» نویسنده کتاب‌های مصور «اونجلین» است

«ددلاین» گزارش داده است که «مارگو رابی» یکی از گزینه‌های بازی در نقش «اونجلین» است. «الیویا وایلد» کارگردان و «تونی مک‌نامارا» که «مخلوقات بیچاره» (Poor Things) را در کارنامه دارد نویسنده فیلمنامه است. رابی با کمپانی لاکی‌چپ یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

وارنرها هفته پیش با قراردادی ۲.۵ میلیون دلاری فیلمی درباره «کریس فارلی» با بازی «پل والتر هاوزر» و کارگردانی «جاش گد» را خریداری کردند اما رقم قرارداد «اونجلین» حتی بیشتر خواهد بود.

لاکی‌چپ به تازگی فیلم «باربی» (Barbie) را با همکاری برادران وارنر ساخته است. آن فیلم با بازی رابی هشت نامزدی اسکار دریافت کرد و ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. وایلد آخرین بار «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) را کارگردانی کرده است. «سایمون کینبرگ» که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم‌های «ددپول» است پیشنهاد تولید این فیلم را با رابی در میان گذاشته است. آن‌ها سپس وایلد و مک‌نامارا را با خود همراه کرده‌اند.

«اونجلین» در کتاب‌های مصور فرشته‌ای است که با نیروهای شیطانی می‌جنگد و اغلب با شیاطین و هیولاها رو در رو می‌شود. او وحشت‌انگیزترین جنگجوی وارهوست بوده و یک-تنه وارد «کاخ شیطان» در دوزخ شده تا با خود شیطان مواجه شود. فرشته‌ای سقوط کرده است، و وقتی محبت خدا به بشر را زیر سؤال برده از بهشت رانده شده. تمام توانایی‌هایش در مقام فرشته به جز نیروی عظیم و خونش که می‌تواند حکم سلاح داشته باشد و یا وقتی آیات انجیل را می‌خواند معجزه کند از او گرفته شده. «اونجلین» روی زمین با نیروهایش علیه شیاطین می‌جنگد و آماده می‌شود تا آخرین امید بشر در آرماگدون باشد.

لایفلد پیش‌تر درباره این شخصیت گفته بود: «اونجلین با مخاطبین ارتباط نیرومندی برقرار کرد چون داستان رستگاری او به‌شدت قابل‌درک است. یک فرشته سقوط کرده که محکوم است با نجات بشر به رهایی برسد، زمین برای او یک محیط بیگانه است، باید برای نجات خودش و نیز بشر با آن سازگار شود. معضل او در میان پیرنگ بزرگترین که موتور محرک او در این مسیر است طنز ایجاد می‌کند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید