news-background
news-background

نتفلیکس سریال لایو-اکشن Scooby-Doo را می‌سازد

سریال لایو-اکشن «اسکوبی دو» (Scooby-Doo) با تهیه‌کنندگی «گرگ برلانتی» و همکاری برادران وارنر برای نتفلیکس ساخته خواهد شد. «ددلاین» گزارش داده است که «جاش اپلبام» و «اسکات روزنبرگ» نویسندگان سریال بر اساس شخصیت‌هایی خواهند بود که استودیوی انیمیشن‌سازی «هانا باربرا» خلق کرد خواهند بود.

نتفلیکس به تازگی «کارآگاهان پسر مرده» (Dead Boy Detectives) که محصول دیگری از برلانتی پروداکشنز و برادران وارنر است را پخش کرده است. این اقتباس از کتاب‌های کامیک در ۲۴ ساعت اول به فهرست ۱۰ عنوان پربیننده در آمریکا راه پیدا کرد و در روزهای آخر هفته از رتبه سوم پایین‌تر نرفت. برلانتی سریال «تو» (You) و «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) را نیز برای نتفلیکس ساخته است.

«اسکوبی دو» به نویسندگی «جو روبی» و «کن اسپیرز» اولین بار در سال ۱۹۶۹ از شبکه سی‌بی‌اس پخش شد و بعدها به ای‌بی‌سی رفت. اسپین‌آف‌ها و ریبوت‌های این مجموعه در دهه ۱۹۸۰ و ۲۰۰۰ از شبکه‌های دیگری پخش شدند تا اینکه شبکه کارتون نتورک ریبوت دیگری را در سال ۲۰۱۰ پخش کرد و تا سال ۲۰۱۸ ادامه داد. شبکه بومرنگ سریال انیمیشن اریجینال دیگری به نام «اسکوبی دو و حدس بزن چه کسی» (Scooby-Doo! and Guess Who) را در سال ۲۰۱۹ پخش کرده است. پلتفرم استریم مکس اخیراً سریال اسپین‌آف «ولما» (Velma) به نویسندگی «میندیکالینگ» را ساخته که پخش فصل دوم آن به تازگی به پایان رسیده است.

در سال ۲۰۰۲ یک فیلم لایو-اکشن و یک دنباله در سال ۲۰۰۴ برای این چندگانه ساخته شد که بازیگرانی چون «فردی پرنز جونیور» و «سارا میشل گلار» در آن ظاهر شدند. علاوه بر این یک فیلم انیمیشن بلند به نام «اسکوب» (Scoob) در زمان پاندمی پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید