news-background
news-background

بازگشت جف بریجز برای Tron: Ares تأیید شد

بریجز به چندگانه «ترون» برمی‌گردد.

«جف بریجز» برای فیلم «ترون: آرس» (Tron: Ares) به کارگردانی «یواخیم رونین» بازخواهد گشت. این بازیگر برنده اسکار بازگشت به چندگانه علمی-تخیلی دیزنی را در پادکست «فیلم کامنت» تأیید کرده است.

او درباره «ترون: آرس» که از ژانویه گذشته در ونکوور وارد مرحله تولید شده می‌گوید: «همین شنبه عازم می‌شوم تا نقشی در قسمت سوم «ترون» بازی کنم. «جرد لتو» ستاره قسمت سوم است. واقعاً برای همکاری با او مشتاقم؛ آثار او را تحسین می‌کنم.»

لتو نقش یک برنامه پیچیده به نام آرس را بازی می‌کند که برای مأموریتی خطرناک از دنیای دیجیتال به دنیای واقعی فرستاده می‌شود. «ایوان پیترز»، «جودی ترنر اسمیت»، «آرتورو کاسترو»، «کامرون موناگان»، «کامرون موناگان»، «جیلین اندرسون» و «گرتا لی» بازیگر فیلم «زندگی‌های گذشته» (Past Lives) در نقش یک برنامه‌نویس بازی‌های ویدیویی و یک مدیر عامل بازیگران این فیلم به نویسندگی «جک تورن» و «جسی ویگوتو» خواهند بود.

«جف بریجز» در قسمت اول «ترون» (TRON) نقش «کوین فلین» سازنده بازی‌های ویدیویی «گرید» را بازی کرد. آن فیلم در سال ۱۹۸۲ اکران شد و نقدهای گوناگونی دریافت کرد و پرفروش نشد. دیزنی در سال ۲۰۱۰ «ترون: میراث» (Tron: Legacy) به کارگردانی «جوزف کوزینسکی» را با بریجز در نقش قبلی و «اولیویا وایلد» و «گرت هدلاند» پخش کرد و ۴۰۰ میلیون دلار فروخت.

«ترون: آرس» در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵

تران بزرگترین نوستالژی دوست داشتنی منه و یه حسی بهم میگه قسمت سوم قراره فاجعه دربیاد، مثل همه چیز دیگه :/

نمایش اسپویل