news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Mufasa: The Lion King

«موفاسا: شیر شاه» اواخر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

اولین تریلر رسمی از فیلم «موفاسا: شیر شاه» (Mufasa: The Lion King) به کارگردانی «بری جنکینز» که پیش درآمدی است برای «شیر شاه» (The Lion King) رونمایی شد. قسمت اول به کارگردانی «جان فاورو» ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت.

«موفاسا» پیشینه یکی از شخصیت‌های نمادین «شیر شاه» را روایت می‌کند و رشد «موفاسا» در کنار برادرش «اسکار» را به تصویر می‌کشد. «آرون پی‌یر» و «کلوین هریسون جونیور» صداپیشگان این دو شخصیت خواهند بود و جانشین «جیمز ارل جونز»، «جرمی آیرونز» و «چیوتل اجیوفور» خواهند شد در فیلم کلاسیک «شیر شاه» در سال ۱۹۹۴ و بازسازی آن در سال ۲۰۱۹ صداپیشگی کرده بودند.

«موفاسا» سومین فیلم بلند جنکینز پس از «مهتاب» (Moonlight) و «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (If Beale Street Could Talk) خواهد بود. این فیلمساز در سینماکان گفته بود با پذیرش کارگردانی این فیلم «یکی از بهترین تصمیمات» زندگی‌اش را گرفته و «موفاسا» برای او یک فیلم «بسیار شخصی» است چرا که در جوانی وقتی از فرزندان خواهر و برادرش مراقبت می‌کرده «شیر شاه» را ده‌ها بار دیده.

در قسمت قبل «چیوتل اجیوفر»، «دونالد گلاور»، «بیانسه»، «جیمز ارل جونز»، «جان الیور»، «کیگان مایکل کی»، «اریک آندره»، «سث روگن»، «امی سداریس»، و بسیاری دیگر صداپیشگی کردند و «هانس زیمر» با همکاری «فرل ویلیامز» موسیقی فیلم را ساخت.

«موفاسا: شیر شاه» ۲۰ دسامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید