news-background
news-background

گوادانینو از سرچشمه ارجاع فیلم Challengers به Spider-Verse می‌گوید: ناخواسته بود

گوادانینو می‌گوید ارجاع فیلم «چالشگران» ارتباطی با «زندیا» و فیلم‌های «مرد عنکبوتی» او ندارد.

[حاوی اسپویلر از فیلم «چالشگران»]

«لوکا گوادانینو» ناخواسته تازه‌ترین ساخته‌اش «چالشگران» (Challengers) را به دنیای «مرد عنکبوتی» و فیلم‌های «دنیای عنکبوتی» (Spider-Verse) مرتبط کرده است. «زندیا» یکی از بازیگران «چالشگران» در نقش تاشی است که در سه‌گانه لایو-اکشن «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) مقابل «تام هالند» نقش ام‌جی را بازی کرده.

تاشی در مقطعی از فیلم «چالشگران» با همسرش آرت با بازی «مایک فیست» درباره تنیس حرف می‌زند. در همین حین دختر آن‌ها لیلی وارد می‌شود و می‌پرسد آیا می‌تواند فیلم انیمیشن «دنیای عنکبوتی» را ببیند یا نه. همین ارجاع ناچیز بسیاری از هواداران «دنیای عنکبوتی» به تهیه‌کنندگی «ایمی پاسکال» را ذوق‌زده است.

گوادانینو در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» درباره این صحنه می‌گوید: «وقتی امتیاز استفاده از اثری در یک فیلم را می‌گیری، بسیار پیچیده است. ایمی پاسکال، تهیه‌کننده فیلم ما در این مورد کمک کرد. به او گفتم: «ایمی، می‌توانیم از یکی از عناوین شما استفاده کنیم تا به دست آوردن امتیازش راحت‌تر باشد؟» [لیلی] یک دختر است؛ قرار نیست برای دیدن فیلم «شبکه اجتماعی» (The Social Network) یا «پست» (The Post) اجازه بگیرد، اما شاید کارتون «مرد عنکبوتی» را ببیند، این بود که گفتم: «چرا آن فیلم «دنیای عنکبوتی» نباشد؟»»

او ادامه می‌دهد: «حالا متوجه می‌شوم که یک شوخی به نظر رسیده، می‌دانید، یک شوخی که ناخودآگاه همه ما را هدایت می‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید