news-background
news-background

چاریترا چاندران بازیگر سریال Bridgerton: صنعت سرگرمی بازیگران رنگین‌پوست را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد

بازیگر «بریجرتون» می‌گوید

«چاریترا چاندران» بازیگر سریال «بریجرتون» (Bridgerton) نتفلیکس می‌گوید صنعت سرگرمی افراد رنگین‌پوست را در مقابل هم قرار می‌دهد. بازیگرانی چون «دو پاتل»، «آبری پلازا» و «ملیسا فومرو» پیش‌تر از محدودیت‌هایی که بازیگران رنگین‌پوست در هالیوود دارند انتقاد کرده بودند.

او در مصاحبه با «ددلاین» می‌گوید هرگز خودش را الگویی برای دیگران ندانسته اما «بسیاری از دختران جوان من را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، بنابراین احساس مسئولیت می‌کنم.» او اضافه می‌کند: «یک بازی مجموع-صفر نیست. چنان به مبارزه برای خودت توجه می‌کنی که حواست از سرکوبگران پرت می‌شود. سرکوبگران این تصور را تحمیل کرده‌اند که فقط یک صندلی برای نشستن پشت میز وجود دارد، در حالی که رنگین‌پوستان صندلی‌های دیگری برای نشستن پیدا می‌کنند.»

چاندران که نقش «کیت شارما» را در سریال «بریجرتون» بازی می‌کند از والدینی هندی در اسکاتلند متولد شده است. او این ماه در فیلم «چگونه با بیلی والش قرار بگذاریم»‌ (How to Date Billy Walsh) پرایم ویدیو دیده شده است. این بازیگر ۲۷ ساله بریتانیایی می‌گوید: «فکر می‌کنم با بزرگسال‌تر شدن فرصت‌های کم و کمتری برای بازیگری و چنین فیلم‌هایی خواهم داشت.»

فصل سوم «بریجرتون» ۱۶ مه پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید