news-background
news-background

فیلم Wedding Banquet آنگ لی با لیلی گلدستون و بوون یانگ بازسازی می‌شود

گلدستون به بازسازی «ضیافت عروسی» پیوست.

«اندرو آن» فیلم «ضیافت عروسی» (The Wedding Banquet) «آنگ لی» را با «لیلی گلدستون» و «بوون یانگ» بازسازی می‌کند. فیلم تایوانی لی در سال ۱۹۹۳ اکران شد و در حالی که با بودجه ۱ میلیون دلاری ساخته شده بود نزدیک به ۲۴ میلیون دلار فروخت.

بلیکر استریت و شیوانز پیکچرز تولید این فیلم را از ماه مه و بر اساس فیلمنامه جدیدی نوشته «اندرو آن» و همکار قدیمی‌اش «جیمز شیموس» آغاز خواهند کرد. «آنگ لی» با انتشار بیانیه‌ای از این بازسازی استقبال کرده و می‌گوید خوشحال است که فیلمش الهامبخش نسل‌های جدید است.

لی برای «ضیافت عروسی» در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برنده «خرس طلایی» شد. در آن فیلم «وینستون چائو» نقش یک مرد تایوانی همجنسگرا را بازی کرد که می‌پذیرد با دوست مؤنث خود ازدواج کند. نسخه جدید فیلم بر روی یک زوج همجنسگرا و چالش‌های آنان در جامعه کره تمرکز می‌کند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «وقتی کریس دوست پسر مین با پیشنهاد ازدواجش مخالفت می‌کند، بهترین دوستش آنجلا را راضی به ازدواج می‌کند تا گرین کارت به دست بیاورد. برنامه‌های آن‌ها وقتی واژگون می‌شود که مادربزرگ مین سفری غیرمنتظره به سئول می‌کند تا برای آن‌ها ضیافت عروسی باشکوهی برگزار کند.»

دیگر بازیگران نسخه جدید «یو-جونگ یون» بازیگر «میناری» (Minari)، «کلی ماری ترن» و «جوان چن» خواهند بود. گلدستون به تازگی برای «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» نامزد اسکار شده و سریال «زیر پل» (Under the Bridge) را در هولو داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید