news-background
news-background

دنباله Invisible Man در دست ساخت است

قسمت دوم «مرد نامرئی» ساخته می‌شود.

«الیزابت ماس» تأیید می‌کند که دنباله فیلم پرفروش «مرد نامرئی» (Invisible Man) در دست ساخت است. قسمت اول این فیلم فوریه سال ۲۰۲۲ و درست پیش از پاندمی کووید-۱۹ اکران شد و در حالی که با بودجه ۷ میلیون دلاری ساخته شده بود ۱۴۴ میلیون دلار فروخت. فیلم «مرد نامرئی» (Invisible Man) برای اولین بار در سال ۱۹۳۳ به کارگردانی «جیمز ویل» و با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته «اچ.جی. ولز» ساخته شد.

ماس در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) می‌گوید به رغم مشغله «لی وانل» کارگردان قسمت اول، برنامه‌های یونیورسال و بلومهوس برای تولید دنباله لغو نشده است: «از همیشه به شکستن [قفل داستان] نزدیک‌تریم، و حس خیلی خوبی در موردش دارم، قصد داریم آن داستان را ادامه دهیم.»

وانل در حال حاضر فیلم «ولفمن» (Wolfman) یونیورسال را در دست ساخت دارد. ماس در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است دنیای این دو فیلم مشترک شود یا نه می‌گوید: «آه، ای کاش می‌شد! خیلی دوست دارم که بشود، ای کاش می‌شد. فکر می‌کنم هدف یونیورسال در آینده همین است، اگر «ولفمن» خوب پیش برود، هدف این است که آن دنیا را احیا کنند. اما نه، متأسفانه درخواست نکرده‌ام که در «ولفمن» بازی کنم. خیلی دوست دارم. در نیوزلند [کشوری که در آن سریال «بالای دریاچه» (Top Of The Lake) ماس ساخته شد] فیلمبرداری می‌کنند.»

یونیورسال در سال ۲۰۱۷ با «مومیایی» (The Mummy) و «تام کروز» تلاش ناموفقی برای احیای چندگانه «دنیای تاریک» خود داشت. اما در صورتی که «ولفمن» وانل با استقبال روبرو شود، یونیورسال ممکن است شهامت بیشتری برای تولید فیلم‌های احیاشونده نشان دهد.

ماس از ۳۰ آوریل در سریال «حجاب» (The Veil) شبکه اف‌ایکس دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید