news-background
news-background

فیلم Furiosa رده سنی R دریافت کرد؛ طولانی‌ترین فیلم Mad Max با ۱۴۸ دقیقه

«فیوریوسا» در ماه مه اکران خواهد شد.

فیلم پیش‌درآمد «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جرج میلر» رسماً رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرد. این فیلم با بازی «آنیا تیلور-جوی» و «کریس همسورث» اولین بار در جشنواره کن هفتاد و هفتم اکران خواهد شد و اواخر ماه مه در آمریکا به نمایش درمی‌آید.

«فیوریوسا» به دلیل آنچه «سکانس‌های خشونت‌آمیز و تصاویر وحشت‌آفرین» خوانده شده این رده سنی را دریافت کرده است. «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) در سال ۲۰۱۵ با همین رده سنی اکران شد و بیش از ۳۸۰ میلیون دلار فروخت. در آن فیلم «تام هاردی» و «شارلیز ترون» نقش‌های مکس و فیوریوسا را بازی کردند اما در این فیلم «آنیا تیلور-جوی» نقش فیوریوسای جوان را بازی می‌کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «با سقوط دنیا، فیوریوسای جوان از «مقر سبز مادران بسیار» ربوده شده و اسیر یک گروه موتورسوار به رهبری «وارلرد دمنتوس» می‌شود. آن‌ها با گذر از کویر به یک «دژ» با ریاست «ایمورتان جو» برخورد می‌کنند. در حالی که این دو حاکم ستمگر برای فرمانروایی نبرد می‌کنند، فیوریوسا باید از آزمون‌های بسیار جان سالم به در ببرد و راهی برای بازگشت به خانه بیابد.»

«فیوریوسا» از سوی دیگر با ۲ ساعت ۲۸ دقیقه طولانی‌ترین فیلم چندگانه «مکس دیوانه» خواهد بود. «جاده خشم» فیلمی دقیقاً ۲ ساعته بود اما «فیوریوسا» برای روایت داستانی که در طول ۱۵ سال رخ می‌دهد به زمان بیشتری نیاز داشته است.

تیلور-جوی پیش‌تر در سینماکان گفته بود: «این داستان درباره تعهد بی‌رحمانه یک زن به امید است. می‌بینیم که همه‌چیز را تجربه می‌کند اما آن امید از بین نمی‌رود. بازی در این نقش باعث افتخار بود.»

برادران وارنر «فیوریوسا» را ۲۴ مه در آمریکا پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید