news-background
news-background

اوون ویلسون پیشنهاد ۱۲ میلیون دلاری بازی در نقش وکیل او.جی. سیمپسون را رد کرده است

ویلسون حاضر نشده در فیلمی بازی کند که سیمپسون را بیگناه نشان می‌داده است.

«اوون ویلسون» پیشنهاد ۱۲ میلیون دلاری بازی در فیلمی را رد کرده که «او.جی. سیمپسون» را بیگناه نشان می‌داده است. ورزشکار جنجالی آمریکایی به قتل همسر سابقش و دوست او متهم شده بود.

این فیلم با عنوان «آبمیوه» (The Juice) یک «تریلر طنز» توصیف شده و روی «داگلاس مک‌کان» وکیل سیمپسون در پرونده قتل تمرکز می‌کند. «بوریس کوجو» در این فیلم نقش سیمپسون را بازی می‌کند. «جاشوا نیوتن» به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید با ویلسون ملاقات کرده تا درباره نقش وکیل با او مذاکره کند اما این نقش در نهایت به بازیگر دیگری سپرده شده است.

نیوتن می‌گوید: «اوون ویلسون برای این نقش عالی بود. در واقع با او در سانتا مانیکا ملاقات کردم. همه فیلمنامه را دوست داشتند. ایجنتش تمایل داشت او این نقش را بازی کند. به او ۱۲ میلیون دلار پیشنهاد کردیم. اما در پایان ملاقات، اوون ایستاد و گفت: «اگر فکر می‌کنید نقش اول فیلمی را بازی می‌کنم که نشان می‌دهد او.جی. آن کار را نکرده، حتماً شوخی می‌کنید.»

سیمپسون که اوایل آوریل از دنیا رفت در سال ۱۹۹۵ پس از برگزاری دادگاهی که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی داشت از اتهام قتل همسر سابقش و دوست او تبرئه شد. در سال ۱۹۹۷ او در دادگاه دیگری مسئول قتل دو زن دانسته شد و قاضی او را به پرداخت ۳۳.۵ میلیون دلار به خانواده‌های قربانی محکوم کرد. لقب «آبمیوه» به شوخی به سیمپسون داده شده بود چرا که «او.جی.» اغلب مخفف «آب پرتغال» (Orange Juice) دانسته می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید