news-background
news-background

آرون تیلور جانسون و رالف فاینز به فیلم 28 Years Later دنی بویل ملحق شدند

«آرون تیلور جانسون» و «رالف فاینز» به «۲۸ سال بعد» پیوستند.

اضافه شدن «آرون تیلور جانسون» و «رالف فاینز» به فیلم «۲۸ سال بعد» (28 Years Later) «دنی بویل» تأیید شد. پیش‌تر گزارش شده بود که «جودی کومر» بازیگر سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) و فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel) در این فیلم ظاهر خواهد شد. فیلمبرداری این دنباله در ماه مه و با بودجه ۶۰ میلیون دلاری آغاز خواهد شد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «کیلین مورفی» یکی از تهیه‌کنندگان این دنباله است و احتمال بازگشتش مقابل دوربین بویل وجود دارد.

مورفی در فیلم «۲۸ روز بعد» (28 Days Later) نقش مردی را بازی کرد که پس از یک سانحه تصادف با دوچرخه به هوش می‌آید و می‌بیند که انگلستان با شیوع یک ویروس به ویرانه تبدیل شده است. او پس از پرسه در خیابان‌ها با بازماندگانی با بازی «نایومی هریس» و «کریستفر اکلستون» برخورد می‌کند.

فیلم «۲۸ سال بعد» آغازگر یک سه‌گانه جدید خواهد بود و قسمت دوم آن را «نیا داکوستا» کارگردان فیلم «مارول‌ها» (The Marvels) و «کندی‌من» (Candyman) می‌سازد.

تیلور جانسون که این روزها به پرسش‌های مکرر درباره «جیمز باند» پاسخ می‌دهد تابستان امسال در «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) مقابل «راسل کرو» دیده خواهد شد. او هفته آینده فیلم اکشن «مرد بلاگردان» (The Fall Guy) با بازی «امیلی بلانت» و «رایان گاسلینگ» را در سالن‌های سینما خواهد داشت و کریسمس آینده در فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu) «رابرت اگرز» دیده می‌شود.

فاینز نامزد اسکار نمایش «مکبث» (Macbeth) را در واشینگتن دی.سی. اجرا می‌کند و پاییز آینده فیلم «جلسه محرمانه» (Conclave) به کارگردانی «ادوارد برگر» را در سالن‌های سینما دارد. فیلم «بازگشت» (The Return) او به کارگردانی «اوبرتو پازولینی» و بازی «ژولیت بینوش» به زودی توسط بلیکر استریت اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید