news-background
news-background

عمل خیرخواهانه بروس ویلیس در زمان فیلمبرداری Armageddon

ویلیس به زوال عقل مبتلا شده است.

«بروس ویلیس» در زمان فیلمبرداری فیلم «آرماگدون» (Armageddon) به صورت هفتگی به عوامل پول می‌داده است. «جری بروکهایمر» تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه با «پیپل» می‌گوید ویلیس این عمل سخاوتمندانه را هر هفته تکرار می‌کرده تا اطمینان پیدا کند عوامل به اندازه کافی دستمزد می‌گیرند. «بیلی باب تورنتون»، «لیو تایلر» و «بن افلک» دیگر بازیگران آن فیلم به کارگردانی «مایکل بی» بودند.

بروکهایمر ویلیس را «مردی بخشنده» و «دوستی خوب» توصیف می‌کند و می‌گوید: «بروس مرد بسیار خوبی است. با گروه فیلمبرداری بسیار سخاوتمند بود. قرعه‌کشی می‌کردند و او پول زیادی وسط می‌گذاشت، و هر کسی که برنده می‌شد در پایان هر هفته پول خوبی به دست می‌آورد.»

«آرماگدون» درباره گروهی از حفاران است که توسط ناسا به فضا منتقل می‌شوند تا با قرار دادن یک بمب اتمی روی یک ستاره دنباله‌دار بزرگ از برخورد آن با زمین جلوگیری کنند. آن فیلم با بودجه ۱۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۵۵۳.۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

ویلیس در سال ۲۰۲۲ و در پی ابتلا به آفازی از بازیگری بازنشسته شد. فوریه سال بعد خانواده او اعلام کرد که آفازی نشانه زوال عقل او بوده است. ویلیس هفته پیش در مراسم تجدید دیدار بازیگران «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) حضور پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید