news-background
news-background

مصدومیت چندین نفر از عوامل فیلم The Pickup ادی مورفی

چندین تن از عوامل فیلمبرداری فیلم جدید «ادی مورفی» مصدوم شدند.

عوامل فیلمبرداری فیلم «پیکاپ» (The Pickup) با بازی «ادی مورفی» که برای استودیوی آمازون ام‌جی‌ام ساخته می‌شود، شنبه این هفته در آتلانتا دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی آمازون با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «در تاریخ ۲۰ آوریل، حادثه‌ای در محل فیلمبرداری فیلم «پیکاپ» و در حین تمرین واحد دوم فیلمبرداری یک سکانس اکشن اتفاق افتاد. متأسفانه، این سکانس طبق برنامه پیش نرف و چندین عضو گروه مصدوم شدند. ما همچنان در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره چگونگی و علت وقوع این حادثه هستیم، اما پیش از هر چیز به همه آسیب‌دیدگان فکر می‌کنیم.»

«تیم استوری» کارگردان فیلم در این حادثه حضور نداشته و انتظار نمی‌رود که تولید پروژه متوقف شود. دیگر بازیگران این فیلم که داستانی در ژانر سرقت روایت می‌کند «پیت دیویدسون»، «کیکی پالمر»، «اندرو دایس کلی»، «اوا لونگوریا»، «اسماعیل کروز کوردووا»، «جک کسی» و «مارشان لینچ» خواهند بود.

از داستان «پیکاپ» جزئیاتی فاش نشده اما «مت میدر» و «کوین باروس» نویسندگان فیلم خواهند بود. مورفی به واسطه کمپانی «ادی مورفی پروداکشنز» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. او پیش از این فیلم با «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America)، و «خیابان کندی کین» (Candy Cane Lane) با آمازون همکاری کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید