news-background
news-background

تریلر فیلم Blink Twice: چنینگ تیتوم مقابل دوربین زویی کراویتس

«دو بار پلک بزن» اولین فیلم «زویی کراویتس» در مقام کارگردان است.

اولین تریلر «دو بار پلک بزن» (Blink Twice) با بازی «چنینگ تیتوم» رونمایی شد. «دو بار پلک بزن» که پیش‌تر «جزیره دخترکان» (Pussy Island) نامیده می‌شد اولین فیلم«زویی کراویتس» در مقام کارگردان است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «فرایدا پیشخدمت جوان و زیرکی در لس‌آنجلس است که چشم به هدف خود دوخته است: یک فرد بانفوذ در زمینه تکنولوژی به نام «اسیتر کینگ» که فعالیت‌های بشردوستانه می‌کند. وقتی که دختر راهش را به درون حلقه کینگ و در نهایت گردهمایی دوستانه‌ای در جزیره خصوصی‌اش پیدا می‌کند، آماده به‌یادماندنی‌ترین تجربه عمر خود است. با وجود آن مکان بی‌نظیر، آدم‌های جذاب، شامپاین تمام‌نشدنی و مهمانی‌های رقص شبانه، فرایدا احساس می‌کند که در این جزیره دور از چشمانش اتفاقات دیگری در حال وقوع است. چیزی که نمی‌تواند دست رویش بگذارد. چیزی که کمی وحشتناک است.»

«چنینگ تیتوم»‌ و «نایومی اکی» در نقش‌های اصلی این فیلم ظاهر می‌شوند و «مشتی خاطره» می‌سازند. «سایمون رکس»، «کایل مک‌لاکلن»، «عالیا شوکت» و «آدریا آرجونا» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

کراویتس پیش‌تر گفته بود که تیتوم انتخاب اولش برای بازی در نقش شخصیت میلیاردر بوده است: «چن انتخاب اول من بود، بازیگری که وقتی این شخصیت را می‌نوشتم به او فکر می‌کردم. از فیلم «مایک جادویی» و اجراهای زنده‌اش او را می‌شناختم، احساس کردم که او یک فمینیست واقعی است و می‌خواستم با کسی همکاری کنم که واقعاً به این موضوع علاقه‌مند است.»

«دو بار پلک بزن» در ماه اوت اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید